söndag 25 juni 2017

Madele Elofson vad skulle jag vara påverkad av och Rosie Rose jag undrar nu om du är Indiska och vill ha hjälp nu med Indisk djur säkring i Sverige med oss etniska engelsmän och etniska svenskar

 
 
Barbro Bruhn 
 
 










 
Barbro Bruhn det går de inte ut med vilket nedium de tagit för tafseri men vi kan ju fråga Christina Gun-Britt Lindberg
Rosie Rose
Rosie Rose Passar inte i denna grupp!
Barbro Bruhn
Barbro Bruhn jag ska blogga det så får vi se om folk tycker det passar Rosie rose då rosie är död
Redigera










Barbro Bruhn
Barbro Bruhn Rosie är Helsingborgs medium som har föolyckats i bil olycka
Redigera
Madelen Elofsson
Madelen Elofsson Men va??? Det där var väl att gå över gränsen!?????
Åke Prestberg
Åke Prestberg Nu får det fan i mig vli skärpning här!
Rosie Rose
Rosie Rose Skriver du att jag är död.
Är du helt sjuk i skallen eller?!?
Barbro Bruhn
Barbro Bruhn nä våra medium har även förolyckats naturligt i Jugoslavien i trafik olyckor inte alls konstigt säga det när Rosie Rose säger detta passar inte in det vi skriver här att både barn och djur ska återhämtas med hjälp av medium som förolyckats
Redigera
Robert Melkersson
Robert Melkersson Vad heter din blogg Barbro Bruhn och vad hittar jag den?
Barbro Bruhn
Barbro Bruhn jag ska lägga den här snart till dig
Redigera
Rosie Rose
Rosie Rose Jag menar att ditt inlägg ämne inte passar i denna grupp när du inte förklarar vad du menar.
Sen blir JAG påhoppad.
Vad faan är du för en människa.

lämnar denna grupp nu.
Madelen Elofsson
Madelen Elofsson Men DU ska inte lämna Rosie Rose!! Människan är ju inte frisk! Något säger mig att hon är påverkad av något...
Carina Hansson
Carina Hansson Du ska inte lämna! Låt admin ta hand om detta
Barbro Bruhn
Barbro Bruhn Madeleine Madelen Elofsson vad skulle jag då vara påverkad av ?
Redigera
Barbro Bruhn
Barbro Bruhn Christina Lindberg bråkar också med annat dansband efter de varit i medium tv och de har det dansbandet skyddat sina hästar via vår verksamhet med Nya Vikingarna med Vera och John
Redigera
Barbro Bruhn
Barbro Bruhn Rosie Rose det är du som hoppa in i tråden och börjar nu bråka för du inte förstår och försöker få igång att du ska kunna med din etniska tillhörighet få mid som svensk ha diskriminerat dig ELLER HUR ???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar