söndag 25 juni 2017

Kento Edh se nu till ni inte har de djur nu som till hör våra klienter i Kumla och i Arizon och Berga Kvelleriets kriminalvård för då får ni Polisbesök då Polisen har uppdrag hämta djuren de delat ut



























































Barbro Bruhn
Barbro Bruhn Christina Lindberg bråkar också med annat dansband efter de varit i medium tv och de har det dansbandet skyddat sina hästar via vår verksamhet med Nya Vikingarna med Vera och John
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för ungefär en timme sedan
Redigera
Eva Sjölander
Eva Sjölander Jag tror att du kan tona ned ditt språk. Här i denna gruppen ska alla må bra. Eller vad tycker du?
GillaVisa fler reaktioner
· Svara ·
2
· för 48 minuter sedan
Ta bort
Barbro Bruhn
Barbro Bruhn Rosie Rose det är du som hoppa in i tråden och börjar nu bråka för du inte förstår och försöker få igång att du ska kunna med din etniska tillhörighet få mid som svensk ha diskriminerat dig ELLER HUR ???
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 59 minuter sedan
Redigera
Kento Edh
Kento Edh vilka droger går du på???
GillaVisa fler reaktioner
· Svara ·
1
· för 46 minuter sedan
Ta bort
Ida Jåfs
Ida Jåfs Ursäkta... men hur mår du egentligen?
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 29 minuter sedan
Ta bort
Madelen Elofsson
Madelen Elofsson Kento Edh precis min tanke!
GillaVisa fler reaktioner
· Svara ·
1
· för 20 minuter sedan
Kento Edh
Kento Edh 😂😂😂😂 wtf
GillaVisa fler reaktioner
· Svara ·
3
· för 53 minuter sedan
Ta bort
Kento Edh
Kento Edh vad yrar du om?? tar fram popcorn 🤘👑
GillaVisa fler reaktioner
· Svara ·
1
· för 50 minuter sedan
Ta bort
Åke Prestberg
Åke Prestberg Om det hade varit aliens som hade tafsat så....nä...den här tråden är felplacerad
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 48 minuter sedan
Ta bort
Barbro Bruhn
Barbro Bruhn Åke Prestberg vi är ju Aliens själva via Gud. Innan han lyfte från Planeten fick vi alla en del av honom så inte judas skulle hitta honom och göra samma sak med Jesus med romarna
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 7 minuter sedan
Redigera
Kirsten Chen
Kirsten Chen Ta bort meg fron gruppen.
Jag vill ej väre med.
Blir for mycket.
...Visa mer
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 45 minuter sedan
Ta bort
Anneli Lillan Jonsson
Anneli Lillan Jonsson Nummer ett. Det finns regler i gruppen följ dem.
Nummer två. Barbro Bruhn flera personer inklusive undertecknad har bett dig förklara vad du pratar om. Kan du vara vänlig och skriva en förklarande text så att vi förstår vad du pratar om. Korta meningar utan sammanhang gör inte någon klokare. Jag tror många vill veta vad du vill berätta.
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 35 minuter sedan
Ta bort
Anneli Lillan Jonsson
Anneli Lillan Jonsson En allmän uppmaning till samtliga. Ta några djupa andetag och låt detta passera utan fångas av den dåliga stämningen. Att stå neutral när det stormar är ett gott förhållningssätt.
GillaVisa fler reaktioner
· Svara ·
2
· för 32 minuter sedan
Ta bort
Ingela Lella Jagenheim
Ingela Lella Jagenheim Det kan vara så att Barbro Bruhn råkat posta i fel grupp. Sänt händer. Man får vara ödmjuk mot sina medmänniskor. Då når man längst i livet. Utan så mycket missförstånd.
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 23 minuter sedan
Ta bort
Barbro Bruhn
Barbro Bruhn vet du Ingela Lella Jagenheim vad ödmjuk verkligen betyder ?
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 22 minuter sedan
Redigera
Ingela Lella Jagenheim
Ingela Lella Jagenheim Barbro Ja det gör jag och det är helt underbart att kunna vara det. Kram ♡
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 19 minuter sedan
Barbro Bruhn
Barbro Bruhn Jag följer med mjukt mitt öde och vad är det för skillnad jag följer mitt öde och hur du följer mjukt ditt öde om det ger samma resultat om och om igen ?
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 17 minuter sedan
Redigera
Barbro Bruhn
Barbro Bruhn jag har det fantastiskt med min ödmjukhet som jag för med mitt öde med buller och bång och som ger resultat att vara ödmjuk innebär inte man ska hålla käften eller köras över av vissa besservissar som tudligen inte vill tala samma språk utåt som de för inne i sina innersta kretsar tydligen och sen angriper oss som talar klarspråk som verkligen sker även med de anspelningar att utomjordingar inte skulle vara gud,,så sitta och föära att jag talar och skriver att jag både är full påverkad och för felaktig information och inte skulle passa här är ju helt era egna fantasier
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 14 minuter sedan
Redigera
Ingela Lella Jagenheim
Ingela Lella Jagenheim Ja så har jag också tänkt. Tror inte vi ska följa något mer än vår egen vilja och livs skapande. Vi är skaparna av det vi vill se i våra liv.
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 12 minuter sedan
Ingela Lella Jagenheim
Ingela Lella Jagenheim Givetvis är ödmjukhet att låta alla tala olika språk. Försöka lyssna och förstå.
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 11 minuter sedan
Barbro Bruhn
Barbro Bruhn det står ju Annelie Anneli Lillan Jonsson allra överst på tråden vad det handlar om
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 20 minuter sedan
Redigera
Anneli Lillan Jonsson
Anneli Lillan Jonsson Tyvärr Barbro går det inte förstå. Det är skrivet på ett sätt så att man måste ha förkunskaper och redan veta en massa. För en novis blir det helt obegripligt. Flera personer har bett dig att förklara eftersom det finns ett intresse i att öka kunskapen.
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 17 minuter sedan
Barbro Bruhn
Barbro Bruhn här är även de som nu drog sig ur som har andras utomjordingars djur och det är det vi rättar med polisen,,att vara utomjording är vi själva då Gus stoppade in en del av sig själva i oss alla innan han ut i rymden for igen för han visste om de hitytar mig kommer även jag bli dödad som min son jesus och så fick vi alla en bit av Gud i oss så ja vi alla är en Utomjording själva via Gud som är även han en oidentifierad person som ett odientifierat föremål är och vi finner tillsamman nu alla de odientifierade djuren och de identifierade djur som om identifierade med flera odientifierade nätverk
GillaVisa fler reaktioner
· Svara ·
1
· för 9 minuter sedan
Redigera
Gunilla Hansson
Gunilla Hansson Barbro Bruhn: Ditt inlägg och dina kommentarer saknar sammanhang. Istället för att förklara dig fortsätter du att snacka goja.
GillaVisa fler reaktioner
· Svara ·
1
· för 7 minuter sedan
Gunilla Hansson
Gunilla Hansson Ni övriga mata inte trollet. Ignorera henne.
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 6 minuter sedan
Barbro Bruhn
Barbro Bruhn Gunilla Hansson skulle du vara mindre Troll än mig så gick du på en Troll mina nu vi kan hämta Roberts Ashberg med engång och Hasso Aro han har åkt fast nu
GillaVisa fler reaktioner
· Svara · för 2 minuter sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar