tisdag 9 augusti 2016

prövningen nu vi ställer med kammarrätten Göteborg tas upp är detta demokrati vi lever i när vem som helst kan hämta djur,,behålla djuren svälta djuren och sedan på stå det är vi som svält djuren när det är beslagstallens egna personal privat som håller djur i burar utan vatten i sina hem som tina barath gjort med vår avelshund cola och vi vann dessa 3 hundar skulle lämnas så den även inhibitationen länsstyrelsen gör innefatta endast djurförbudet som samtidigt är ett falskt djurförbud så djuren skulle lämnas till sina ägare i vilket fall som heslt då jag inte ägde djuren den dagen 12 juni sverker olsson med Lars Rittbring kliver in i mitt hem och jag är inte ensam den stackars pojken som äger den andra hunden som är hoss oss,,den hunden tas med och marcus Björklund påstår min familj och mina vänner är bulvaner det ska vi tala om för högsta domstolen Bulvaner är även kanadensiska ishockey spelare och svenska ishockey spelare på beslags djuren veterinärerna hämtat olagligt så ni vill vi Högsta domstolen prövar detta målet då det förekommer sådana stora brister att kriminella grillar våra djur med svenska kyrkan,,samt brand bilar används från klippan kommun i höganäs ärenden ni vill vi ha stopp på skattesvinnet med som upptas med 250 olagligt arbetande djurinspelkörer som för egna gårdar med beslagsdjur



































Mål 3505-16 begärs prövas att gälla som ändrings fall i Högsta Förvaltningsdomstolen då Kammarättens avgörande är fel då det saknas lagstöd att sätta sådant förbud


OBS detta är inget Hot det är INFORMATION

SÅ se till nu inte Republikanen Donald Trump vinner för då hamnar ni alla i elektriska stolen som stulit texas hästar i sverige

Elisabeth Fritz Mansi hur många djur har du delat ut olagligt med Åsa Hagelstedt (V) och Carina Nordell Svenska Hästars värn med HÖGANÄS nu

kolla grisarna med nu

Sofhias Änglar kan dessa snickare med åka dit på dna som Sebastian W Borg med Petra Borg och Jörgen Mikael Gustavsson lusat runt med med sina poliser som arbetat utan kraft av lagens långa arms domstol,,ni måste ha åklagare på för få hämta saker och djur det måste ni väl förstå ni hamnar i fängelse nu för skydda dig personligen så inte du med tas i texas rättegång då texas har elektriska stolen förberett då för dig om ni inte lämnar tillbaka era stölder ni gör på amerika här i sverige så thereza vad gör du i Helsingborgs TINGSRÄTT om du ska sitta i MALMÖ förvaltnings rätt som rådman kan du svara på det ??

Therese THERESE LARSSON DOZET du lade ner vår stämning till och med innan vår jurist fick inträda hur mycket tror du du personligen får betala nu tillsammans med hund och hästjuven Marcus Björklund med sin kollega ove svensson med linnea stålhandske som kliver in via olaglig husrannsakan via tomas grahm

och tjuv id för sveriges avelsdjur och sedan svälter vår hund i beslaget med helsingborgs tingsrätt

tror ni ni kommer undan så tror ni fel för vi är over hundra avlare med tusentals av våra köpare som ska ha sina djur

Niclas Falkendal vad var det för streck underskrift bara den gör ju så polisen måste granska vad fan är det ni håller på med i Sveriges domstolar ?? THERESE LARSSON DOZET kanin prånglare med Marcus Björklund skarttefogde som gör härverk på alla sveriges äkta rasstammar med olagliga intrång med polis i folks hem och säljer deras gårdar och djur på auktioner,,


Nya domarutnämningar

[2015-10-15] Domstolsverket

Regeringen har 2015-10-15

utnämnt hovrättsrådet tillika vice ordförande på avdelning LISELOTTE RÅGMARK för att vara chefsrådman i Nacka tingsrätt

utnämnt kammarrättsråden ÅSA STÅHL och NICLAS FALKENDAL att vara kammarrättsråd tillika vice ordförande på avdelning i Kammarrätten i Göteborg

utnämnt kammarrättsrådet ANNA FLYME AHLSTRAND, utrednings- sekreteraren PERNILLA ARRLAND, tf. rådmannen THERESE LARSSON DOZET och utredningssekreteraren ISABEL ANDERSSON att vara rådmän i Förvaltningsrätten i Malmö

så då våra djur samägs med länder som har dödsstraff och hugger av händer och om försoning görs i landets domstol att 30 kameler kan då istället lämnas istället för händerna huggs av
samt att häst tjuveri är allvarligt brott även get och andra som för oss själva här i sverige då vi faktiskt har familje band med våra djur
så vi vill även konsumentverket med högsta förvaltningsrätten tittar på om verkligen Länsstyrelsen får själva bestämma vi som råkat ut för dessa manipulationer av bilder som görs för kunna ta våra djur om det verkligen får lov även att innhålla vi avlare och köpare icg djurhållare aldrig mer får äga djur,,då äga djur är inte samma att ha med det faktiska ansvaret om vi har fodervärdar och djurhållare till våra avlade djur som ni som oolaglig domstol faktiskt stjält våra djur
så det bör med i prövningen nu vi ställer med kammarrätten Göteborg tas upp
är detta demokrati vi lever i när vem som helst kan hämta djur,,behålla djuren svälta djuren och sedan på stå det är vi som svält djuren när det är beslagstallens egna personal privat som håller djur i burar utan vatten i sina hem som tina barath gjort med vår avelshund cola
och vi vann dessa 3 hundar skulle lämnas
så den även inhibitationen länsstyrelsen gör innefatta endast djurförbudet som samtidigt är ett falskt djurförbud
så djuren skulle lämnas till sina ägare i vilket fall som heslt då jag inte ägde djuren den dagen 12 juni sverker olsson med Lars Rittbring kliver in i mitt hem och jag är inte ensam den stackars pojken som äger den andra hunden som är hoss oss,,den hunden tas med
och marcus Björklund påstår min familj och mina vänner är bulvaner
det ska vi tala om för högsta domstolen
Bulvaner är även kanadensiska ishockey spelare och svenska ishockey spelare på beslags djuren veterinärerna hämtat olagligt
så ni vill vi Högsta domstolen prövar detta målet då det förekommer sådana stora brister att kriminella grillar våra djur med svenska kyrkan,,samt brand bilar används från klippan kommun i höganäs ärenden
ni vill vi ha stopp på saskattesvinnet med
så ta nu och öppna dessa fallen som är gjorda med på hitte diare nummer och inga dagboks anteckningar förs i målen
för det finns inga
allt görs efter djuren hämtats och sen skrivs in vad som passar för ta djuren
så Ozzye Man är min hund jag fått av janette kullberg som marcus björklund med stal som anna dhlberg äger
och när ozzye var min hade avrken hjag eller janette kullberg djurförbud
det vet Björn Dahlen om jag har trägffat honom i växjö 2012 när jag startat firman sen har vi stoppats allt vad dessa kunnat ,,våra annonser tagits bort redan med förtal via www.pitbullforum.se och denna ena web skapare gör även polisens logga
så det är så mycket korrumption och jäv så då bör ju lagarna skrivas nu vad som gäller tydligt och klart som det är
och inte amssa tyckande och allra helst inte när det är manipulerat
jag säger det igen jag har inte avlat sedan 2011 27 december sista kullen föddes efter jag gjort kenneoch det är dessa med 4 valpar med tiken madonna tills linnea hämta djuren utan husrannsakan  utan vet besiktning då en valp polisen hämta själv  med en låsse husransakan gjord av polis grahm med janette Henriksson
så när djurförbudet görs i smyg och hämtar andras 3 hundar som jag inte äger utan tagit till klubben att kunna ställas ut och kontrllera hundarnas egenskaper tillsammans då det råka bli att hund tjuven gav upp och lämnade tillbaka cola i skelett så jag har då själv igen rehabiliterat hund som annan ställt till med så 2 hundar som tas upp i dom dokumenten är andra som gjort det
samma med 2 andra apbt är med manipulerat in i länsstyrelsen eftersom linnea tog över lena järkelids mål med bjuv situationen sen sattes faslka dokument in
så jag vill inte ha ett djurförbud som gjorts med falska dokument
samt 5 åtal är överdrivna att jag inte gett hundar på 4 dagar,,då hade ju hundarna varit i annat skick fattar ni inte det
så hab per axel rosen ska ni med kontrollera om han har fru från thailand och kör mc med black orande även de samlar på sig andras djur
och he en kammaråklagare som startar tingsmål med länsstyrelsens påhittade dokument och mened med stefan jacubski med sin styvson som stal hunden från min dotter med att vägra ge hunden tillbaka när jag sa det är företags hund
samt hor sms från presidenten i saturdarah ahmad zein jag ska vräkas och alla mina grannar och min dotter är tjock vad är det
samt att vi skulle få vräkas vo skulle få vår pomeranian tagen jag skulle få djurförbud allt det sändes i oktober 2012
och det är då manipulerade djurskyddsmål
genom visa kretsar för ta andras djur
så jag har ringt kumla att be ahmad ringa mig även om han hotat jag ska bli vräkt och få djurförbud och även skulle tvinga 15 000 att betala för en hund jag fick
vet jag det var för någon i länsstyrelsens personal eller då just sebastian w borgs kretsar med tina barath stefan jacubski som tjuv chioppade vår hund
så kommer jag hjälpa ahmad zein att säkeställa hans avel för han har fått 10 års fängelse och då behävs det ha koll på då min avel som linnea sk avels stoppat att ha genetiosk defekt gälland edemodex det är ahmad zeins avel jag parade madonna med
så då behöver vi alla hjälpa ahmad zein då enbart apbt gizmo ska ha enligt ahmad zein gjort 300 språng och sen har vi ytterligare en han hund akc amstaff som är i skk med dna med andra parningar den hunden gjort för göra american bully så både gizmo akc och gizmo apbt är 2 olika hundar nu i sveriges american bully avel och jag behöver då vara utan djurförbud och behöver genast få ro att slippa detta förbudet
då jag sagr länsstyrelsen får komma när dom vill och se vad hjag gör
jag gör inte samma igen avlar american pitbull då poliser med stefan myhren tar bort annonser och hämtar även andras skk djur och manipulerar med
så även alla skk schäfrar behövs ägar omställas efter sebatians w borg härad han gjort med sin styvfar i 21 län

så ja jag säger det igen det var smutsigt och sagt varför att det var för jag hade alldeles för många hundar och jag kunde inte avliva djur som är friska och kennel av,mmaskningen var klar och helgen ahde vi annons ute igen
som som vanlif´gt raderades på blocket och abc annonser då pitbullforum haft folk att ringa dom ska ta bort annonserna
men jag hade 5 köpare jag sa det till Lars rittbring som lurar mig och säga du får dina hundar tillbaka då
så vi kan inte i heller ha hund och häst uååfångare som luras
vem ska vi tro på och vem ska vi lita på
ja det skrivs mycket ja
men saken är enket för högsta förvaltningsrätten att ta bort djurförbudet och ge oss tillbaka våra djur,,jätte enkelt eller hur ?

vi är nu i svenska Högsta förvaltnings domstolen med mål nummer 3505-16
som förs med Niclas Falkendal, Roger Petersson och Sandra Gustavsson samt vi tar in mustangernas mål nummer7333-15 som Henrik Jermsten för med Malin Bergström
samt vi tar in JO Riksdagsmannens beslut 6061-2015 förd med byråchef Charlotte Håkansson och Lena Lindbäck
HOLY SMOKE TM BBQ Höganäs Svenska Kyrkan
vi dna skyddar alla era grill djur nu via Mationella Svenska Kyrkan via Helsingborgs Lunds stift inför kyrkovalet kandiderar vi spbk Hästar Helsingborg i alla Prästskap och Stift
se nu till era Tändstift görs rena när ni nu ska köra till ARIZONA och berätta att FÄngelsets kunder startar nu äga amerika djuren med sverige och _____ och ___ och ____ så be och få Tala med Fängelse direktören MR CAIN om detta
samt
Skottland kan nu få sin första President i USA som nu kandiderar mot Donald TRump
Barbro Bruhn
Alldeles nyss ·

svenska kyrkan har på sin mark olagligt beslagtagna arabiska fullblod och pre hästar och fjordinghästar på bete samt även olagligt shetlands hästar och connymara hästar
vi anlitar nu fängelse kunderna Kumla med Arizona fängelsets ägare av djur som även är mustanger som vi spbk hästar för med amerikanska jordbruksverket vid behov
och Skottland kan nu få sin första President som nu kandiderar mot Donald TRump

SPBK SWEDEN OFFICE DJUR och Jordbruk <barbro.bruhn@gmail.com>

8 aug. (1 dag sedan)


till Registrator, justitieombuds., kommunstyrelsen, Registrator, marcus.bjorklu.

SPBK SWEDEN OFFICE DJUR och Jordbruk <barbro.bruhn@gmail.com>

13:02 (44 minuter sedan)


till Registrator, Dahlén, Ib, Golden, Holm, Ragnar.Widerbe., SANTE-CHAP, ann.sjoholm, Anne-Lie, PitBullRegistr., Torbjörn, blekinge, berndt.eriksso., konsumentverket, naringsdeparte., Registrator, justitieombuds., kommunstyrelsen, Registrator, marcus.bjorklu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar