lördag 30 juli 2016

Välkommen Pansar Pitbulls​ ni är nu registrerade med King Gotti´s Son via Original avlare i ABKC Ahmad Zein in i Svenska Pitbull Systemet Svenska Avelsdjur ögarregistrering SPBK Hästar Helsingborg för alla Djuravlare och köpare med sponsorer,fodervärdar djurhållare som ska börja avla.






Välkommen Pansar Pitbulls​ ni är nu registrerade med King Gotti´s Son via Original avlare i ABKC Ahmad Zein.

  2016-08-01  ZEIN´S ACE  1,00 
 2016-07-29  040750059423  1,00 
Ni kan nu föra 9 fler ägarskap och sätta 50 000 ni kan dela upp i 9 delar. samt även inte dela upp alls utan ha hela ägarskapet.
Utställningar görs i 3 omgångar och hela familjen kan vara med
Utställningar görs även i era hem där ni dokumenterar även i enmans utsställning dvs enhunds utställning
så att vara flerhund utställning behövs inte om det är så ingen vill lämna sin gård eller flytta sina djur från boplatsen.
Tillsammans med sina valpköpare och andra hands köpare och tredjehands köpare
Bestämmer Avlare med kontrakt
får vi inte fatt i originalavlarna så när avlare hittas kan avlaren komma tillbaka och styra sin avel som flyttats eller hittats

  2016-08-01  ZEIN´S ACE  1,00 
 2016-07-29  040750059423  1,00 
 
Mottagare/text

Från konto

OCR/meddelande

Belopp
2016-08-01

Svenska Pitbull Klubben, BG , 602-6462

Spbk hästar (5676 00 120 97)

1 skr för SPBK ABKC Zein

1,00

1,00
dna

Pansar Pitbulls Det ska stå 25 000 inte 2500  på hela familjen 24 000 per hund och 1000 ska sättas in av sponsor familj som ska kunna bli fodervärd med avtal
2500 på dna familj är exlusive moms

så 25 000 är på hela familjen så ni kan göra 6 generationer för samma pris in i slu
ok vad heter din fru och vad heter du i efternamn ,,har ni samma efternamn ?
så det jag för är sk extremt handhållande av avel med djur
sen gör ni alla var och en vad ni vill
Ok
jag kan inte i heller garantera det jag gör funkar i praktiken så länge vi har jäviga advokater och jäviga jurister och jäviga åklagare och jäviga poliser som för handel med andras djur dessa sätter som sina egna som inte är sina egna i statliga verk när dessa arbetar i statliga verk och gör rov på folkets djurstammar i sverige med statliga veterinärer med statliga acessor som även med sina veterinär ställande eldar upp och avlar djur som är andras
13:17
så era pengar är registrerat så jättebra https://www.facebook.com/photo.php?fbid=293501924338020&set=a.124126041275610.1073741828.100010346441324&type=3
Välkommen Pansar Pitbulls ni är nu registrerade med King Gotti´s Son via Original avlare i ABKC Ahmad Zein. 2016-08-01 ZEIN´S ACE 1,00 2016-07-29 040750059423 1,00 Ni kan nu föra 9 fler ägarskap och sätta 50 000 ni kan dela upp i 9 delar. samt även inte dela upp alls utan ha hela ägarskapet. Utställningar görs i 3 omgångar och hela familjen kan vara med Utställningar görs även i era hem där ni dokumenterar även i enmans utsställning dvs enhunds utställning så att vara flerhund utställning behövs inte om det är så ingen vill lämna sin gård eller flytta sina djur från boplatsen. Tillsammans med sina valpköpare och andra hands köpare och tredjehands köpare Bestämmer Avlare med kontrakt får vi inte fatt i originalavlarna så när avlare hittas kan avlaren komma tillbaka och styra sin avel som flyttats eller hittats 2016-08-01 ZEIN´S ACE 1,00 2016-07-29 040750059423 1,00 Mottagare/text Från konto OCR/meddelande Belopp 2016-08-01 Svenska Pitbull Klubben, BG , 602-6462 Spbk hästar (5676 00 120 97) 1 skr för SPBK ABKC Zein 1,00 1,00 dna
Barbro Bruhn
Man tackar! 󾮗󾬙
18:49
Tjena! Läste precis om Ace på FB.   Vet inte om det är jag som är ding? Men det känns lite fel när du skriver Ahmads Zeins Ace???! Låter ju som om hunden ägs av Ahmad? Jag äger Ace och ingen annan.  Lägg inte ut mer utan mitt medgivande. Menar inget illa men känns bäst så för mig.
Menar verkligen inget illa.  Och är jätte glad för all hjälp. Men som sagt är ganska ny i gamet och vill gärna försöka göra min egen image☺ i min egen takt󾮗
E lite seg av mig󾌳
21:10
det är avlarna vi säkerställer till och köpare är inte alltid avlarna
jag sätter INTE in köpare som avlare det måste du väl förstå ?
sen kan du som köpare bli avlare
har du som köpare inte avlat din hund så är du inte avlaren
det är det vi avlare har problem med
ni köpare tror ni är avlare till hundarna
tänl om nåhomn anna som du sålt pansar till
slriver in de är avlare
hur skulle det kännas ?
Chattkonversationen är avslutad
Nej det är det jag menar.  Menar bara att Ahmed ska ha sin  sägan innan det läggs ut en massa. Som sagt ganska ny i branschen och vill bara försöka köra mitt eget race

ja och jag kör mitt race
det är därför vi gör det öppet
som jag sa innan
för vissa ska bara luska och sen snacka skit och sno svenska pitbull klubbens ideer
så svenska ebkc har redan försökt
så jag motar olle i grind nu som det heter
och jag kan sätta tillbaka er krona
så tar jag ur er ur klubben
inga problem
GIPHY
Zein ska godkänna allt innan det läggs ut en massa bara det jag säger. Vill som sagt inte att det ska bli något fel
jag har lämnat plats på ace dokument där ni ska skriva 2 ägare
och dom 2 ägarna kan vara du
så man har 3 ägare med avlaren
aå avlaren kan ha 3 äagarskap själv
sen det med 2500
är dna kostnad
innan moms
och man kan ha 2 sponsorer a 1000 skr
och sponsorernas familj kan få bli fodervärdar
det innebär inte att fodervärdar får ta valpar på hundarna
ej i heller självklart de får ta över hundarna efter viss tid
det görs avtal efter hans vilka som släpps in och får göra avel
för ibland ska ingen avel göras alls
så som jag sa det är en extrem djuravels ordning
för få stopp på hundtjuvarna
som ibland är våra egna fodervärdar
jag har varit med om mycket efter avlat själv 4 renrasiga apbt stammar
folk är som hökar
att ta andras djur
så har man inte avlat själv utan hjälp som jag gkort
och haft folk jagandes efter en
så fattar man inte hur sårbar man är som uppfödare
det vet jag så därför försöker jag hjälpa med svenska pitbullklubben
sen visar sig oftast
att ingen ville hjälp ha
bara eget monopol
Tolka mig som du vill!. Vill bara prata med Presidenten först!
ja den Presidenten vet hur jag är
antingen är man med fullt ut eller inte alls
han har skickat arab små ungar och slått in vår uteveranda med sin kusin som fick för sig han skulle äga gottilina
han har skickat malmös blå overall poliser som försökt med hämta gotti lina
de fick gå utan hund
sen gjorde han djurförbud på mig
och försökte få mig vräkt
det har han själv skrivit
att han visste jag skulle få djurförbud
innan jag och polisen visste om det
så vad Ahmad zein har för kontakter bvet inte jag
sen försökte han få mig jag skulle betala 15 000 skr för gottilina som han gett mig för jag skulle organisera hans hundar vilket jag gjort i både abkc och apbr och ibkc
så kom inte här och gapa om din takt och din seghet
antingen är man eller inte med
Chattkonversationen är avslutad
2 personer a 24000 skr tik och hane = 48000 skr samt 2 stycken sponsorer a 2 x 1000 skr = 50 000 skr samma förs på våra Golden Eagle Pomeranian raserna som är AKC och UKC och SPBK med The KC och DKK och deras underklubbar med stamförda hundar som både är i fci och eller inte som är fci alla rashundar som satts i olika kennelklubbar genom åren som även var engelska ukc och amerikanska ukc klubbarna med akc i gamla tiderna som andra kennels nu har även dna möjligt föra avel i färg och raskombinationer vilka stamfäder är som byggs upp i dna bankerna i olika världs delar är gjort och görs
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=293501924338020&set=a.124126041275610.1073741828.100010346441324&type=3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=293526084335604&set=p.293526084335604&type=3





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar