tisdag 12 juli 2016

Stefan Jacubski med Tina Barath tjuvid chippade Cola 7 veckor gammal och skrev han var född en vecka tidigare för inte misstänkas vi önskar nu svea hovrätt avslöjar Black orande åklagare som även gömt innan Golden Pocahontas och Golden Tudors Goldie med underskrift till Ö 3099-13 rotel 25 från 591122-1942.jpg.lnk



















en av anmälaren som bör samslås med mål 1641-16 till högsta domstolen är Kajsa Ekman syster dotter till Barbro Bruhn som importerar djurskydds hästar till sverige med svenska skolans lärare kan vara inblandade på Fuengorola med kammarrätt personal och domstols personal då Dots för avel med kaniner med Marcus Björklunds dotter som fört och lagt ner även vårt stämningsmål när cola apbt förvann med djurambulansen skåne kulla kliniken

som med









Stefan Jacubski med Tina Barath tjuvid chippade Cola 7 veckor gammal och skrev han var född en vecka tidigare för inte misstänkas
samt Lars Rittbring är med jävig med poliser hämta djur och säger han låter polisen hämta och han stannar kvar utanför då Cola stals igen efter vi själva som kennel rehabilitterat hunden Cola som Tina Barath lämnat tillbaka med dokument jag visat innan som tingsrätten dömde att Tina fick hunden fast muntligen jag endast sa dessa kunde Ha hunden...få HA hunden inte äga hunden då gick länsstyrelsen med poliser hämtade först hunden cola och sedan resterande 6 och ytterligare en 8 hund är olagligt inne på Stall Ekmans ägor som har sagt dessa vill med gömma unga flickor via Annika Ekman sagt det till mig
då är det ännu fler hovslagare som kanske gömmer andras djur nu
då det var till hovslagare Linnea Stålhandske ringde privat dessa skulle lämna hunden John tillbaka till mig,,så därför fick jag för många hundar,,det var ned smutsning verbalt och skriftligt  om aveln och om mig,,jag försökte hjälpa dessa renrasiga familjestammar och satt dna i slu så då kan istället för länsstyrelsen som påstår det är avelssjukdom genetiskt ta och reda ut detta istället för ta andras verksamheter via falska dokument med även jäviga åklagare som även sitter i kammarrätter och dessa talar med varandra och skyddar varandra och ringer och namnen kan samlas samlas ihop vilka statliga tjänstemän som skyddar stulna djur som länsveterinärerna och djur inspektörerna faktiskt gör med det djurskyddsmyndighet Björn Dahlen skulle ha i eget verk som regeringen stoppat Björn Dahlen att föra
Kajsa Ekman du bränner på med en blandras hingst på våra skyddade national hästar som heter svenska halvblod ston,,vet du vad det kan kosta dig i avels sabotage ??

Hej KAJSA EKMAN,,du och din mamma är en av dessa 15 som anmält mig och har min dotters hund på er gård,,får min dotter hälsa på sin hund Billy, ? för nu tas det upp i Högsta domstolen snart om sverige får sätta djurförbud med era falska anmälningar vad ni tror då vi inte umgåtts sedan din far kasta ut vår store bror på mammas 70 års fest,,,,så då en av oss nu ska flytta till Portugal kan andra djur hämtas med till Portugal och det blir nu Domare som avgör vilka som äger djuren ni har förskansat er kan vara,,så det sker nu demokratiskt vilka som får äga djuren i 3 ägarskap och så klart ni får varta med och äga era djur,,mvh MOSTER BARBRO BRUHN samt LA HOPPLA du praktiserade hoss kan ske husrannsakan med spansk portugisisk polisdå vi nu säkerställer Porugal Hingstar och ston som är Lucitiano ras och det har ni i er nya 3 ras som du säger du själv skapat,,så hur kan du sitta och skapa ny ras på häst med en blandras hingst och du anklagar mig göra blandras apbt avel som jag avlat till äkta skånsk terrier i mitt sk konst projekt för skydda djur,,och det kan vara så nu jag tar in KRO jurister för lösa vilka som äger mina och min familjs djur som din familj med din pojkvän och agge din kompis med black orange åklagare Per axel Rosen fifflar med i Helsingborgs Tingsrätt med flera hovslagare som kan vara inblandade i ytterligare djurflyttningar inklusive du själv med pia elsa ehrenmark skk hundar med åsa Hagelsstadt och Karin Lundborg , Ann Sjöholm och Linnea Stål handske och Marcus Björklund, Björn Dahlen och Torsten Jagobbson även med FREDRIK STEEN och kvinno brotts jouren som även gömt andras hundar utan meddela länsstyrelsen som er kompis Eva Gustavsson med Isabella stampleton kastrerat röda hundar och inte blåa det är jag Barbro Bruhn som sitter på SVENSKA SHETLANDS STOET RAPID i TOMTE KLÄDER 10 år och jag red hem SPBK Hästars SNABBFOT till vår trädgård på SOFIEBERG Tulpangatan 7, det är min mor Eivor Bruhn och far BO Bruhn som bygger denna vita villan och vi är 4 barn som nu kan säkerställa Stellan Skarsgårds son Alexanders Skarsgård vilka djur som till hör BRITTISH COLUMBIA med alla ZOON globalt med så kan bli att era djur som ni nu sätter in på Smådjurs hotell i Helsingborg och alla andra 1000 städer och tusentals byar era djur beslagtas för dna av engelska polisen i LORD Greystocks namn med nya engelska kvinnliga regerings chefen med Londons Borgmästare som nu samarbetar med kristna och muslimer alla krigens förlorade barn och förlorade djur
Hejsan ! Jag heter Barbro Bruhn och min Pappa seglade på de 7 Haven min Farmor är släkt med Astrid Lindgren SMÅLAND och vi misstänker min fars och mors familj har inspirerat Astrid Lindgren då Jag Barbro Bruhn även tar hem SNABBFOT till vår trädgård alldeles själv endast 10 år och min Pappa som fotograferar mig i trädgården min mamma är rödlätt och min syster heter Annika så ja jag kan vara den som Astrid inspirerades att min pappa hämtade rikedomar i olika skepnader på 1960 talet och ett av dessa är det stora sultanfatet som även nu är bort rövat av familj nr 2 enligt vårt familjs arvsrätts bo som nya familjen tyckte vi inte skulkle få ett skit av,,och skrev Pappas gård på nya frun och gjorde hans 4 andra biologiska barn arvlösa,,samt även polis och kriminalvårdare stoppade oss att köpa vår kätra mors bostads rätt som heter Kriminal Vårdare Katarina Larsson som även är fadder till stulna kalvar som länsveterinärer med djurbeslagstall hämtat på eget bevåg utan att följa lagar,,så därför hjälper vi biologiska familjer äga sina djur i flerägarskap nu med Calcutta: BEPPE Wolgers are Calcutta king in movie Pippi Longstocking
also now STELLAN SKARGÅRDS son ALEXANDER SKARSGÅRD playing Lord Greystock in TARZAN MOVIE TARZANS ÅTERKOMST och vi lekte med TOTTE Skarsgård och hans bror på Höloftet på SPBK Svenska Ponny Björka Klubb och vi väntar ännu troget Stellan Skarsgård ska kunna hjälpa oss flerägarregistrera Världens djurarter (BOMBI BITT OCH JAG att lära sanning och konsekvens verkligen är på våra Höloft i Sverige då Bengt Malmros nu i UPPSALA UNIVERSITET med SLU Jordbruksverket statliga ägarregister som FELAT då vi med Jan Silvertoft lät oss leka sanning och Konsekvens på Björka Ponny klubb även med KANINER med KEITH CEDERHOLM som Bengt Malmros på den tiden med Jan Silvertoft var övervakare åt och vi 12 åringar med 15 åringar var så klart förälskade i dessa spånnande familjer som lekte sanning och konsekvens med oss även med våra kära ROMER FAMILJ Claudia,Carlos,Cheryl och 2 yngre bröder till då vi nu även skyddar CHWO CHOW och alla hundraser med SPBK International LONDON SWEDEN nu med CALCUTTA
https://www.facebook.com/Stallekman/photos/a.1532351053707530.1073741830.1532339950375307/1726845094258124/?type=3&theater
https://www.youtube.com/watch?v=cOy0bHLrypg
samt andra län tar andras kommun medborgares djur olagligt och för även avel nu inne på Helsingborgs Frilufts museum,,så där bör med kontrolleras dna vilka linderöds grisar som fortfarande har demodex,,då Linderöds grisarna från Marks Kommun med karin Lundborgs beslagen även drabbas av denna hårsäck djur som ställer till FÖLJD SJUKDOMAR både på grisarna och hundarna
6 bilagor
Förhandsgranska YouTube-videoklipp Pippi Långstrump på de sju haven Hela Filmen 1970

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar