fredag 29 juli 2016

ABKC Gotti Lina Brother ACE med Krezus och Erik fam knie pure arabian cirkus horses.jpg.lnk https://www.blup.se/sv-SE/horses/161-krezus-ox

TILL HÄST TILL Häst och till varje OL HÄST från KO från KO vår HEREO ABKC KING ACE nu ropar
VI ÄR RÄDDAE VI ÄR RÄDDADE HOLLAND skyddar oss NU med


pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.com|Av SPBK SWEDEN OFFICE DJUR och Jordbruk


 Krezus och Erik fam knie pure arabian cirkus horses.jpg.lnk
https://www.blup.se/sv-SE/horses/161-krezus-ox

Länsveterinärer med privata vetkliniker  chippar om andra länders djur till svenska
och gör nya hundpass och nya hästpass
Ok
fast dessa veterinärer inte får det
så du kan sen om du vill fråga Hööks när ni ska göra en liten utställning med era djur
att dessa sponsrar er utställning
så får ni hund och koppel av dessa att ge pris med
jag sponsras av höök till min klubb
så du kan starta egen klubb och göra samma som oss
och vara underklubb anonymt
eller helt självständigt
så vi provar nu i domstolen kammarrätten att mitt djurförbud existerar inte
det är ett påhitte djurförbud utan domstol som har gjort det
för det finns ingen länsdomstol mer
Okok
alla djurförbud ska gå genom tingsrätt
jag har redan varit i tings rätten med dom 5 fejkade åtalen
Klart
och inget djurförbud dömdes då
utan det dömdes oaktsamhet
så dom startade påhitte åtalet
efter jag anmält polis hämtat valpen olagligt
polisen hade gjort olaglig intrång
Förlåt detta är Luna ☺
så dom som stal valpen sa med försöker du ta valpen ska vi ordna djurförbud på dig
Fucked ip
så dom är inte justa vare sig poliserna eller djurfångare med dessa familjer som är i det
och dom har hållit på så länge olagligt nu att regeringen vågar inte ta upp det själv
för regeringen är själv inblandade
Helt korrupta alltså 😠
det är fd statsminister Göran Persson som startade djurskyddsmyndigheten och den är nedlagd av moderata regeringen med kd..och kd har veterinär som stal alla pomeraniarna och hästarna med ett annat läns påhitte djurförbud
så sitter länsdirektörens djurskydds myndighet och säger ja med om den har djurförbud ,,,bör ju det gälla här med
men det gör det inte så dom behöver se över allt för det ska bli tryggt för alla
Man sitter och gapar
Gangstrar
Som sagt ska försöka sätta mig in i allt så väl jag kan
Först och främst ska jag ta reda på vem som har Gotti
du ska ta hand om ditt eget
annars kan du råka illa ut
det kommer visa sig var han är
Klart
så du ska vara som vanligt
låtsas som ingenting
Ok
så du kan hålla vår kontakt med sk hemlig
vita lögner måsta tas in ibland
Alright
annars kan andra fara illa
du bestämmer så klart själv vad du vill agera i
du får gå på intution som det heter
och följa ditt hjärtas röst
det är din egna familj som är dig närmast
Det viktigaste i mitt liv är mina hundar och min familj
så var trevlig och snäll mot dina egna så går det bra
Ace far Gotti blir ju familj

ja och så är vi med trevliga och snälla mot andra
så dessa är snälla och trevliga mot oss
Precis
så får lagen gå sin gång så inga egna verk
jag ska ge dig ibkc stamtavlan med
så vi är med i ibkc med
Ok
och UKC med
Vill du skicka tavlorna på min mail om du pallar?
Haha

så ukc vet vad som pågår
Yes
det är dom som har äkta apbt som akc accepterar som akc apbt
så för hundarnas skull vill vi akc amstaff öppnar stamböckerna
att det är jakthundar
som tränats av vissa till kamp
och vi för inte kamphundar
vi för jakt och brukshundar
Nej definitivt inte
Exakt
så jag har med folk från balkan som är med anonymt
Ok
dessa har stamtavlor och föder även upp i balkan
dom har även Kangal avel
Är det Balkan Boyz?
Fett
så jag försöker få ordning att det inte ska vara gamedogs aktivitetr i andra länder i heller
nä det är andra Balkan Boys tror jag är lesbisk hehe
Ok
Hehw
och pitbullforum tror sig vara dessa ha äkta apbt och sen dissar andra apbt om dessa inte är i adba
jag har även hjälp en svensk regga i adba med
så adba vet med vad jag gör
och fått se mina hundar på film
Förstår inte varför inte folk försöker samarbeta istället
så jag försöker bara hjälpa till
jag avlar inte jag organiserar
jag vill inte avla så länge inte demodex rätts ut
Nice
Ok
för dom sticker med hundarna
pga av pitbulls forums förtal
Fucked dom
och dessa förtalar med ahmad zein
Fuck
har du sett Bojkotta BBs avel
Ja jag har sett det
Inte bojkotta
det är även min egna syster och hennes syster dotter
Ok
som jagat mina hundar
Ska kolla upp det
och anmält mig till länsstyrelsen att jag är sjuk och säger jag ska göra ny ras
dels därför alla hundarna stals av polisen
Så du har inga kvar nu!? 😖
sen ringde linnea stålhandske runt till dom som jag hade placerat ut hundarna,,att dom skulle kastrera och sterilisera hundarna
samt lämna tillbaka dom för det skulle bli så dyrt med alla dessa inspektioner hon skulle göra att det var bättre dom köpte skk hun
jo ute hos andra som äger dom jag äger inga i sverige jag äger dom i usa och danmark
Har du inga hundar kvar?
även POmeranian
Okok
och hästar
och getter
och lamm
Hehe he nice

1 kommentar:

  1. Krezus och Erik fam knie pure arabian cirkus horses.jpg.lnk
    https://www.blup.se/sv-SE/horses/161-krezus-ox

    SvaraRadera