fredag 24 juni 2016

vi ska nu påminna jönköpings kammarrätt att hunden ozzye man har id chipp och evedensia har hans id nummer med Lars Rittbring Villa ritt Barbro Bruhn i/på Hööks. den 20 maj · Helsingborg, Skåne län · och Elsa Pia Ehrenpris har tagit med skk hundar som fick lämna tillbaka och hon samarbetar även med spca och även kullakliniken ny id chippar andras hundar olagligt via stölden med stefan hacubski med bandidi via Tina Barath som förde utpressning på min minderåriga dotter

vi vill påminna kammarrätten att det är bevis det är min granne anna dahls id chippade pomeranian som jag barbro bruhn fastställt flerägarskap som Björn Dahlen vägrar lämna ut han säger det inte finns id på vår spbk hästar´s hund som förs med spbk international





vi ska nu påminna jönköpings kammarrätt att hunden ozzye man har id chipp och evedensia har hans id nummer med Lars Rittbring Villa ritt Barbro Bruhn i/på Hööks.
den 20 maj · Helsingborg, Skåne län ·
och Elsa Pia Ehrenpris har tagit med skk hundar som fick lämna tillbaka och hon samarbetar även med spca och även kullakliniken ny id chippar andras hundar olagligt via stölden med stefan hacubski med bandidi via Tina Barath som förde utpressning på min minderåriga dotter och jag som företag hamnar i Helsingborgs Tingsrätt med Evedensia vet och länsveterinärer som sammanställer vad andra gjort vår hund cola som svalts i beslagen och jag vann i Förvaltningsrätten
så vi ber nu Helsingborgs tingsrätt rätta Länsstyrelsens olagliga beslag dessa gör med enbart länsveterinärer med korrumperade poliser som säljer djuren billigt till hovslagare som sedan säljer vidare och även betäcker med hingstar som då även där kan vara hälad avel och al dantes avel via mollys photo är inte enbart konkursbon hästar förs runt utan djur hämtas med enbart djurstallar utan vare sig polisen eller länsstyrelsen vet om det som sebastian borg gör Elsa Pia Ehrenpris som vägrade dyka upp i tingsrätten där 200 kor slaktades i tomellila pga av deras intrång på hundar för sedan ta korna,,Sebastian Borg sa till bonden vi hämtar dina kor efter vi fixar dina schäferhundar med Helsingborgs djurskydd
då undrar vi vilket Djurskydd är Helsingborg som tar emot hälade djur som sedan tas eller lämnas till andra

Chip id : 7520 9810 0336 904 ozzy är det detta idchip numret som djurbeslagstallet SPCA Sweden,Rååhöjden AB EKET ÖRKELLJUNGA Djurambulansen Sverige ,Djurambulansen Skåne säger sig inte hitta må MR Ozzye Man ?
Inkorgen
×
SPBK SWEDEN OFFICE DJUR och Jordbruk <barbro.bruhn@gmail.com>

Bilagor13:25 (2 minuter sedan)

till Dahlén, Registrator, marcus.bjorklu., Karin, registrator.syd, Ib, Carina, Golden, djurskydd.vast., M-RB-Djurskydd, Panlegis, leif.felton, Intrum, Registrator, Registrator, Registrator, forvaltningsra., juha.toropainen, Reg, familj.hbg, hovratten.skan., kommunstyrelsen, Dunkers, Jacobson, blekinge

Kulla Kliniken sim utför id chippningar på hundar även om id för andras avlares hundar och sätter även dessa id placeringar så polis inte ska hitta id chippet har Srefan Jacubski vittnat om i den mobilupptagning polisen har som dessa spelade upp i målen på mig Barbro bruhn som är FALKA Åtal kompenerade med Lif Sjölands som aldrig var på plats och med Evedensia som tror på Tina Barath att hon fått hunden då hon fick ta hunden till veterinärern sen ville Tina Barath inte lämna tillbaka hunden och hennes styvson horade både mig Barbro Bruhn och Fannu Bruhn med pistolhot
det säger jag till Stefan jacubski,,i och med din som hotar mig och min dotter md pistolhot via telesamtal han ska skuta oss om vi tar tillbkaka hunden
så kan ni HA hunden och jag skaka hand på det,,jag säger inte at Stefan och Tina ska äga hunden,, då Linnea Stålhandske och Lena Järkelid har sagt till det är olämpligt att avla på i nuläget

för vi ska som kennelföretag fortsätta undersöka verför beslagstall kan forsla djur med demodex ut till allmänheten då det är konstatera demodex smittar och kennel ska vata i kennelkarantän i ett år och det var det jag var i när jag hade 7 hundar när en hämtades ut olagligt av Polis janette Henriksson som hade den tjuvchippade Cola
där för om numret inte stämmer på ozzye har hundstallae,Hässtallet om id fört hunden antingen omedvetet eller inte
och vi garanterar han känner igen både mig första ägaren Barbro Bruhn och dessa 2 jag företrädde i Växjö Förvaltingsrätt och även fågeln Polly och Ozzye känner även igen varandra då Ozzy sitter vid hans bur väldigt gärna under tiden Ozzye Pomeranian

och Polly Nymfarakiten bodde ihop

Så ha det gott
jag skickar nu mer till vittnet även andra dokument som kan vara till nytta till muntlig förhandling 7 juni i Malmö
HLNG VD Spbk Hästar Svenska Aversdjur ägagregistrering Barbro Bruhn
Avsnitt för bifogade filer
Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com>

13:26 (1 minut sedan)

till mig
Delivery to the following recipient failed permanently:

Barbro Bruhns foto.
Älska
KommenteraDela
2Du och Anna Dahl Malmberg
Kommentarer
Barbro Bruhn
Barbro Barbro Ingegerd Maria Bruhn SPBK Hästar som har sponsrats och vi hoppas få bli sponsrade av HÖÖK för våra utställningar av Häst och Hund av HÖÖK som just har indiska arbetare för oss i Sverige och har Norden som sin arbetsplats alla 5 Nordiska länder https://www.facebook.com/photo.php?fbid=259261814428698&set=a.124126041275610.1073741828.100010346441324&type=3
4 bilagor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar