tisdag 28 juni 2016

jag startar svensk apbt klubb som heter svenska pitbull klubben så har flera gjort allt för ta bort våra annonser och säger våra hundar är blandraser och vi ska skriva det i annonserna annars tas annonserna bort på blocket och abc annonser och eniro som gulan.se hette då så det behövs hjälp för oss svenska avlare få tillbaka våra stammar och inte våra djurarter spritts ut som blandraser eller låtsas eldas upp

SPBK SWEDEN OFFICE DJUR och Jordbruk <barbro.bruhn@gmail.com>

Bilagor14:08 (5 timmar sedan)


till Webmaster, Kristina, Simonen, Hank, Carina, Golden, Ib, berndt.eriksso., kommunstyrelsen, Registrator
så vi vet konsföreningar och dunkers kulturhus har förvaltare med andra som har djur som dessa inte ska ha även med socialpedagoger och social assistenter
och länsstyrelsens personal tar även emot beslagsdjuren som inte varit anmält till varken länsstyrelse eller till polis
så våra djurförbud görs och sedan vill länststyrelsen personal vi ska erkänna fejkade domar dessa gjort med dessa som ljugit för poliserna och för domstolen Tingsrätten Helsingborg för göra mål för kunna sätta djurförbud
jag hade egentligen inte så dessa kunde sätta djurförbud då arrangerades med skitsnack,andras foto och påståenden in till länsstyrelsens djurinpektörer
det är för vissa vill ha monopol på avel bla apbt i sverige så när jag startar svensk apbt klubb som heter svenska pitbull klubben så har flera gjort allt för ta bort våra annonser och säger våra hundar är blandraser och vi ska skriva det i annonserna annars tas annonserna bort på blovket och abs annonser och eniro som gulan.se hette då
så det behövs hjälp för oss svenska avlare få tillbaka våra stammar och inte våra djurarter spritts ut som blandraser eller låtsas eldas upp
så det är mened med både stefan jacubski och tina barath och dessa vet dessa får inte äga hunen själva dessa skulle ha hunden som fodervärdar och inte avla ,,men det ville dessa inte vata av sen när jag lät dem ta hunden till veterinären och det är inget brott jag låter andra ta vår stamhundar till veterinär då min dotter trodde det var sina kamrater vilket det visade sig det inte var
så film finns där linnea stålhandske filmar efter polis låtit hundarna stå ute i en timme efter jag precis matat mina hundar som inte hann deicka efter maten och mitt i maten kom polis det är därför det är kulor kvar och jag har hällt ut vattnet för byta vatten jag byter vatten flera gånger om dan då hundarna vill dricka kallt vatten
och i dokumentet jag skicka som sitter först..ser ni polisen med ger ytterligare en annan varutation att polisen ringt och beställt linneas ankomst dagen innan och i pappers form finns det Linnea planerar det innan att gå in själv med dokumenten från veterinär evedensia för stefan jakubski son hota oss både med pistol och med djurförbud om vi hämtade hunden en gång till vilket gjorde då det är vår företags hund och vår dotter på 16 år får inte ge bort företags hundar och allra helst inte när hon satts på utpressning av Tina Barath att veterinären kosta 8000 skr och vi skulle inte ha råd med det så då kunde tina sa hon lika bra få hunden
och sen kan ni läsa när Lennart sjöland vet i kristiandstad som inte var på plats säga om jag varit ute eller inte och om jag vattnat eller inte varför undersöktes inte våra sex hundar av veterinär som det ska,,Linnea stack själv med Lars Rittbring med alla hundarna

Alsér Kristina <Kristina.Alser@lansstyrelsen.se>

5 apr.
till mig
Hej, jag vet inte hur jag kommit med i denna maillista. Är medlem i Kronobergs konstförening.

Bästa hälsningar

Kristina Alsér
Landshövding i Kronobergs Län
Växel 010-223 7000
Mobil 070-6510464

Skickat från min iPhone
<spbk aktie pomeranian vanilla ice.jpg>
<Shirley mammy to Youggi prue fci lines from UK.jpg>
<AKC KC Golden Mr Ozzye Man Pop Art svensk pitbull co 2013.bmp>
<Barbro Bruhn Family.jpg>
<image004.jpg>

Helsingborgs Konstförening <info@helsingborgskonstforening.se>

5 apr.
till Anders, Kerstin, mig
Hej!
Vår webmaster skickar över en mall för konstnärernas presentationssida, som du ska använda för att bli publicerad.
Jag citerar också första paragrafen i föreningens stadga:
Helsingborgs Konstförening har till uppgift att genom anordnande av utställningar, föredrag och lotterier samt på annat lämpligt sätt väcka och utbreda konstintresset i Helsingborgs stad med omnejd.

Kjell Östlund

Från: SPBK SWEDEN OFFICE DJUR och Jordbruk [mailto:barbro.bruhn@gmail.com]
Skickat: den 5 april 2016 05:50
Ämne: Re: Medlemsavgift

SPBK SWEDEN OFFICE DJUR och Jordbruk <barbro.bruhn@gmail.com>

13 apr.
till louise.hansson, leif.felton, linnea.stalhan., ann.sjoholm, Helsingborgs, kommunstyrelsen, Kontaktcenter, Ib, SD, SD-Kvinnor, socialdemokrat., vansterpartiet, Lars, marcus.bjorklu., Karin, Virpi, Dunkers, KRO/KIF, blekinge, Registrator, Registrator, Helsingborg, svara, Gun, hovratten.skan.
det pågår falska rykten med utifrån ert handläggande sedan 2010 med mariealouise tornblad som kallar sig ninna med annika Eliasson som bor innan Anna Dahl Malmberg och Annika Eliasson ville med Anna Dahl Malmberg skulle spionera på mig Barbro Bruhn  som sätter in knivbild som är arrangerat av poliser som går in i vårt hem 2010 utan husranssakan.Annika Elisson samarbetar med www.pitbullforum.se och rebekah Johansson att förtala så mycket som möjligt och sprida falska rykten och satt in manipulerade bilder i statligt verk Länsstyrelsen skåne
så Marcus Björklund du har arbetat efter falska dolument som polis och länsveterinärer gett dig tillsammans med linnea stålhandske
så mitt djurförbud ni satte hemligt och tog 3 hundar till vann jag i förvaltningsrätten då jag skickat även ljudfiler på den konreuerade rättehången poliser gjorde med Tina Barath som svalt vår hund cola till skelett
och igår blev jag utskälld av en av mina grannar jag delar garage med jag är psykiskt sjur
så jag behöver både få rättat att djurförbudet du satt på mig Marcus Björklund och att min dotters egna djur ska hem nu först och främst
sen får vi se vem som ska belastas varför fullt 5 friska hundar även stals från mig via polis marielouise tornblad som med falska dokument sedan 2010 använt med Lennart sjland
det ska sättas dna bevis när ni beslyller stammen för sjukdom demodex då det är en skukdom som smittar och detta har mikael Gustavsson sen tidigare i sina beslagstallar
så då är det beslagstallar och www.hundstallet.se som för runt smittorna inte vi avlare,,jag har gett min kennel ett års avmaskning som ska göras vid inälvsparasitbrott och hudparasitbrott av den arten demidex är då det är dödligt femomen som hjärt mask om inte hundar får vård
samt att bli förd med falska rykten på sin hemgård från era förfalskade dokument då hunden sattes sönder och gömdes av Martin Olja och emelie ingrosso
och det är nya vittnen som vågar träda fram,,för vi hotats med pistol om vi försökte ta vår hund tillbaka till vår dotter av Martin Olja Pettersson och hans far är verksam med med djurambulansen sverige och får billigare id chippning och vaccin från dessa enligt stefan jacubski
så då är ju även djurambulansen sverige lågpriskedja att sälja andras djur och id chippa andras djur och ge andras djur vaccin som redan fått sin vaccin av sina uppfödare
vi för även dolda fel med våra hundar som jag avlat som jag slutat avla 2011

https://youtu.be/fEk0VG3hWJA
så Leif Felton,,det är förändringar så vi kan göra anspråk att mitt djurförbud ska tas bort,,då det gett falska dokument till Marcus Björklund via Linnea Stålhandske och Marie louise Tornblad som samarbetar med djurambulansen sverige som idag är både djurambulansen skåne och spca sweden
så den skiten Linnea Stålhandske visar upp är hennes egna vinklar av hon vill visa
jag fick socialen på mig och fick då visa golvet som ni ser där jag som det heter MÅLAT Graffitti för det var fuktskadat av valpat som fått gå på tidningar när jag arbetat som bildlärare i 18 år i Helsingborg och jagas även på arbetet för jag avlar en ras jag vill ha in i skk och jag jagas av andra hundaktörer som vill ha monopol på gamedogs verksamhet som ska vara tuffa
och det kostar hundliv och hästliv och avlares liv flera har tagit livet av sig eller skjuts av riviliserande gäng som har både drogtrafficking och djurtrafficking för kunna flytta pengar och djur in och ut från sverige
så nu tycker jag det är dags ni tar tag i dessa poliser som arbetar olagligt med beslagen utan ha husrannsakan och går igenom skk kennelklunbbar och belgiska bully klubbar vilka som även smugglar vapen och valpar runt i denna soppa
9 bilagor
Förhandsgranska YouTube-videoklipp Länsstyrelsen Marcus Björklund får av Barbro Bruhn besked i telefonsvarare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar