fredag 13 maj 2016

SKK ! vi hämtar era SKKoch DKK och AKC och NKK samt Tyska FCI hundarna Schäfer och Vorsteh och även era Sverak Katter och Svenska Ridsportens Hästar även Svensk Galopp,Western Sport och Dressyr och Fälttävlan och Kör håstarna Schetlands som New Foresr som Ardenner som Svenska Nordsvensk hästarna inte bara hundar vä äger om ni skk trodde det samt hundar vi har med IBKC om inte era kennels i skk hör av sig Det får inte kunna ske övergrepp med poliser som använder paragraf 29 som beslags paragraf utan att ha det förankrat med åklagaren polisen får inte arbeta utan sin Stationa ÅKLAGERE Rappport vilket djur som ska flyttas till Djursjukhus annars ska alla djur på platsen stanna kvar,Det ska ävben anmälas till Polosens Åklagare utredning om brott ,finns inga bevis brott begåtts läggs förundersökningen ner och djuren ska då tillbaka som placerats på djursjukhus eller stanna på sin plats som inte flyttades






























HALLÅ SKK vi hämtar era SKK hundar vi har med IBKC om inte era kennels i skk hör av sig
Det får inte kunna ske övergrepp med poliser som använder paragraf 29 som beslags paragraf utan att ha det förankrat med åklagaren
polisen får inte arbeta utan sin ...Visa mer

Barbro Bruhn i/på SPBK Svenska Pitbull Klubben.
jaaa George W. Bush​ - Bruhns Crenshaw´s Jeep aka hunden Cola med alla sina hel och halv syskon och sina kusiner med nästkusiner  är i både ABKC och ___ och akc linjerade för American Bully är både i ibkc och abkc och akc vad trodde NI Annika Ekman , agge wessman och stefan myhren ?
HALLÅ SKK vi hämtar era SKK hundar vi har med IBKC om inte era kennels i skk hör av sig
Det får inte kunna ske övergrepp med poliser som använder paragraf 29 som beslags paragraf utan att ha det förankrat med åklagaren
polisen får inte arbeta utan sin chef
det är polisåklagaren
kommisarier har själva utfördat husrannsakan att hämta cola
så ska det se ut när dessa hämtar djur
bara det det ska vara åklagens underskrift inte polis kommisariens
så ........ kan säga till förvaltningsrätten jag inte har jagat ........
och hennes ...................
för då hade jag ju pressat ... på det
...... sa hundarna har det bra
så jag vet hundarna lever
när jag frågade....... lever hundarna ännu ?
så sa ... sen det kan jag inte svara på
nej det ska du inte sa jag,,,så det kan du säga med till förvaltningsrätten att det som skrivs för djurförbudet jag jagar mina hundar att det inte stämmer
för vi ska kunna skriva vad vi vill på facebook
det är INTE samma sak som att jaga våra  djur
Då går vi ju in på på beslagstallen eller hur ?
så dessa Djurinspektörerna med sina allierade BULVANER  för påhitte saker från facebook in i statliga dokument
och beslagtar djur via detta
det bevisar att länsstyrelsen får absolut inte ha djurskyddet ensamt i beslagen
åklagare ska vara med
som inte är jävig
sen om djur räddas ska djuren till sina ägare och avlare
och jag har gjort företaget så att ingen är ensam ägare
då ska djuren direkt till nästa ägare och inte in i okända och ökända privat beslagstall där djuren bevisligen FAR ILLA och även slaktas efter djuren far illa då dessa kan även börja matvägra och vill hem

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=255640654790814&set=a.124126041275610.1073741828.100010346441324&type=3&theater

1 kommentar:

  1. jaaa George W. Bush​ - Bruhns Crenshaw´s Jeep aka hunden Cola med alla sina hel och halv syskon och sina kusiner med nästkusiner är i både ABKC och ___ och akc linjerade för American Bully är både i ibkc och abkc och akc vad trodde NI Annika Ekman , agge wessman och stefan myhren ?
    HALLÅ SKK vi hämtar era SKK hundar vi har med IBKC om inte era kennels i skk hör av sig
    Det får inte kunna ske övergrepp med poliser som använder paragraf 29 som beslags paragraf utan att ha det förankrat med åklagaren
    polisen får inte arbeta utan sin chef
    det är polisåklagaren
    kommisarier har själva utfördat husrannsakan att hämta cola
    så ska det se ut när dessa hämtar djur
    bara det det ska vara åklagens underskrift inte polis kommisariens
    så ........ kan säga till förvaltningsrätten jag inte har jagat ........
    och hennes ...................
    för då hade jag ju pressat ... på det
    ...... sa hundarna har det bra
    så jag vet hundarna lever
    när jag frågade....... lever hundarna ännu ?
    så sa ... sen det kan jag inte svara på
    nej det ska du inte sa jag,,,så det kan du säga med till förvaltningsrätten att det som skrivs för djurförbudet jag jagar mina hundar att det inte stämmer
    för vi ska kunna skriva vad vi vill på facebook
    det är INTE samma sak som att jaga våra djur
    Då går vi ju in på på beslagstallen eller hur ?
    så dessa Djurinspektörerna med sina allierade BULVANER för påhitte saker från facebook in i statliga dokument
    och beslagtar djur via detta
    det bevisar att länsstyrelsen får absolut inte ha djurskyddet ensamt i beslagen
    åklagare ska vara med
    som inte är jävig
    sen om djur räddas ska djuren till sina ägare och avlare
    och jag har gjort företaget så att ingen är ensam ägare
    då ska djuren direkt till nästa ägare och inte in i okända och ökända privat beslagstall där djuren bevisligen FAR ILLA och även slaktas efter djuren far illa då dessa kan även börja matvägra och vill hem

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=255640654790814&set=a.124126041275610.1073741828.100010346441324&type=3&theater

    SvaraRadera