måndag 9 maj 2016

Registrator, Golden, naringsdeparte., Ib, info, hovratten.skan., Registrator, kalla.fakta, Hank, ulf.grunnesjo, granskning, KAAHC Beslagen som förekommit har saknat fakta från utredningar Villa Ritt för även toroborough Galopp travhästar och islandshästar i saluföring som är olaglig tillsammans i samma skepnad med Jörgen Mikael Gustavsson Djurambulansen Skåne tillsammans med spca sweden Petra Borg och Sebastian W Borg som specieliserat sig hämta arabhästarna och Quarter Hästarna

Vivianne Rittbring ska kallas angående omedvetna eller medvetet egna häleri av islandshässtammar och svenska hundstammar med sin man Lars Rittbring

Beslagen som förekommit har saknat fakta från utredningar
Villa Ritt för även toroborough Galopp  travhästar och islandshästar i saluföring som är olaglig tillsammans i samma skepnad med Jörgen Mikael Gustavsson Djurambulansen Skåne tillsammans med spca sweden Petra Borg och Sebastian W Borg som specieliserat sig hämta arabhästarna och Quarter Hästarna

https://www.facebook.com/vivianne.rittbring.1/photos?pnref=lhc
https://www.facebook.com/lasse.rittbring?fref=ts

https://www.facebook.com/sebastian.borg?fref=ts

https://www.facebook.com/mikael.gustavsson.509?fref=ts

https://www.facebook.com/petra.borg.7?fref=ts
Carina Hedberg har endast i ett län och det i Hallands län Djurförbud
alla vi andra som får nu får i hela sveriges alla 21 län
vi vill ni Förvaltningsrätten med kontrollerar om ett län får sätta i alla län utan en tingsrätt eller via er
samt om det att djurförbud handlar om ägarskapen
samt att hundorganisationen skk som idag som hundorganisation även ägaridför är lagliga då detta inte är ett företag utan förening
samt om vårt företag från england har större ägarbekräftelse med spbk international sverige än just skk då skk även tagit hälade djur in i skk föreningen med åsa Hagelstedt ansvarig för hundflyttningar i norden spm även nu samarbetar med Carina Nordell med olagliga hästflyttningar via råå höjden och villa ritt och andra djurföreningar
vi för alla djurarterna och ägarbekräftar 3 ägarskap då ska djur som far illa flyttas till ägare 2 så slipper djuren fara runt i norden och i europa och canada och usa olagligt med dessa pappersfixande som faktiskt dessa olagliga djurbeslagstallar gör med sina polisaffärer som även de är olagliga

Polisen säljer djuren beslagstallarna har på sina både dolda och icke dolda grupper
Jag åberopar det djurförbud som satts är OLAGLIGT
det har använt både paragraf Villor och Domvillor
I tingsrätten jag har överklagat till högsta instans att det är fejkade Åtal gjort av Polis Janette Henriksson som hämtar hunden Cola med falsk husrannsakan gjord av Polis Tomas Grahm

överdomar Åklagare har även 2012 lagt ner det brott jag anmält att Polis kommit in och hämtat djur utan vare sig från länsstyrelse eller från Polisåklagare hämtat först hunden Cola (han svälts sen med Tina Barath och Stefan Jacubski och hans son stack hål på bölden samma dag jag var hos min vännina Kia Rosenkvist där vi ringde till veterinär Cornelia MC Evoy som sa att om det börjar blöda ska vi ta annan veterinär direkt för Cornelia skulle på semester
Jag åkte hem och skulle då ringa Smådjurkliniken Cecilia Henemark  som skulle id chippa kullen som är 4 individer av valpar  veckan därpå
och be om få komma med den valp som har bölden tidigare
då är hunden inte kvar i hemmet
sen vet ni flesta av er vad som hände sen när jag anmälde polisen till Tingsrätten dessa hämtat hunden Cola olagligt
för jag äger med företaget avlares linjer till avlarna själva i 3 ägarskap
Lenneart Nilsson låter mig inte ta upp jag är ett företag och hotar med jag får ta annan advokat om jag inte slutar att vilja ha vittnen och göra anspråk jag är ett företag
Jag hade ju anlitat Lennart Nilsson Juhlin och Partners för han är Företags advokat och brottsmåls advokat
han hindrar mig få vittnes mål med mina vittnen och kör denna rättegången med Evedensia,Djurhandläggare Linnea Stålhandske och en Länsveterinär som aldrig varit på plats vi har solen dessutom ståendes från morgon på vår sida där våra hundar är över en timme medan polisen gör olaglig husrannsakan,,sedan släpper polisen in Linnea Stålhandske att ta restan av mina stamhundar
Carina Hedberg ska kallas då hon även sats på gatan av dessa olagliga paragrafer som används utan rättsprocesser och från tagits även sina hästar och sin gård,,så hon har all kunskap gällande dessa paragrafrytterier som förts olagligt enbart av länsassorer ,länsveterinärer och enhetscheferna med instoppade olika okynnes anmälningar och förfalskade dokument som även Linnea sätter in med rebekah Johansson som fått 2 valpar via Sven-Erik Alhem och börjat förtala stammen ha så grava fel att hundarna våra föds helt galna och är opålitliga och dessutom har genetiska sjukdomar
så dessa viten Linnea Stålhandske satt är på Madonna och Bandit
dessa har jag aldrig avlat på tillsammans sedan första
Tjuvparningen
jag fick även inte ha min dubbel polisbur fast min tik löpte för hon öppnar själv dörrar och att låsa in henne i ett rum skulle resultera att antingen hon gjort åverkan eller hane utanför
så ha en trygg stor bur när hund löper med andra kannelhundar finns i samma hem skulle vara en självklarhet vi kennels skulle få använda för trygga oss från tjuvparningar och slagsmål mellan hundindivider när lla familjemedlemmar är borta och jag arbetade jag försökte få dispans med Lena Järkelid sa nej
vi kan inte ha sådana paragrafer i heller som gör mer onytta än nytta
det är lag på det
då sedan våra hundar sätts i riktiga stall avsedda för hästar att bo i i beslagen
att även våra hundar inte får vara inomhus i beslagen hos djurstallarna utan tvingas bo ute i stall är ju det ännu värre än att hundarna får vara i hemmiljö hos sig själva då utredningen ska föras
så vi har fullt med djur som lider i beslagen och vi ber Förvaltningsrätten säger till Länsstyrelsen att NI  inte ta mål som inte förs med polisåklagare
annars får inte dessa paragraf drabbade rätt rättshjälp
all krävs se av dessa som drabbats av paragraferna betala installning som dessa inte ensingång begärt och sedan tvingas sälja sina gårdar
och även vräks från sina hyreskontrakt för efter djurstallen med länsdjurinspektörerna ringer dessa hyresvärden att nu har vi hämtat djur och ni bör se till den personen inte har hyreskontrakt då dessa missköt er hyrgård
samt även skickar in bilder som inte stämmer med verkligheten till socialen och så börjar förvaltning av barnen att undersökas
så det handlar inte enbart om djur i djurbeslagen,,Barnen far illa vuxna far illa och ungdomarna far illa
och vräks från sina hem
i växjö har Mikael Gustavsson med sin familj huserat i 6 timmar och stulit både hästpass och hundstamtavlor
våra spbk stamtavlor har vi inlåsta i vapenskåpet
det var dessa jag skulle visa Linnea Stålhandse och polis Janette Gustavsson då dessa diskuterade hur mycket Hunden Cola var värd
det är med på filmen när jag ska hämta stamtavlorna då står Linnea Och Vattnar mina hundar
och i papprena Linnea skriver i som hon tar avgiften 3100 för sitt besök (ja dessa hittar på olika summor med vad vi ska betala,,det ska också föras av tiktig domtol inte av djurenhet som hämtar även djur med kronofogde olagligt och säljer
då säger jag till dessa 2 NYA poliser som rotar utan husrannsakan..jag ska öppna mitt vapen skåp för där har jag stamtavlorna
så polisen visste inte om jag hade vapen hemma
det hade dessa vetet om dessa gjort lagenlig husrannsakan då kunde deras polis åklagare säga Barbro bruhn har vapen hemma
så det bryts i flera säkerhets processer med poliser som åker själva ut och hämtar andras djur det vill vi ha ett slut på
26 bilagor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar