söndag 15 maj 2016

poliserna hämtar djuren utan ert tillstånd och det är detta som är så viktigt att Poliserna inte arbetar på egen hand Det har skett i över 10 år och våra svenska djurstammar har slaktats avlats under staliga veterinärernas egna tyckande ,,dessa har tagit våra privata avelsdjur och gjort till sina i sina egna veterinär ab så sveriges främsta galopp hästar och främsta travare innhäller nu hälade hästar som ska tillbaka med nya lagen häleri lagen kan ni hjälpa oss med detta MVH Barbro Bruhn VD för Sveriges Avelsdjur ägarregistrering med SPBK Sweden London Helsingborg 4 bilagor SPBK SWEDEN OFFICE DJUR och Jordbruk

ag mailar nu till åklagare SYD samt begär av Åklagare syd deras hämtningsorder på målen 282-10311-13 och 282-14182-13 samt 282-8-2016  vi nu ska anföra i 2 förvaltings rätter
samty även Marcus Björklund med Karin Lundborg måste förstå att våra svenska avelsdjur slås sönder och samman det är rena rama tjuvjakten svenska beslagstallar gör och vi vill dessa straffas samma som danska jägaren ni svenska domstolar straffade den danska jägare som bötat för avelsvärde ,trofe värde och slaktvärde samt alla som fortsätter att hämta djur utan svensk åklagare ska med straffas och det gäller länsveterinärerna och länsassorerna och deras enjhetschefer med då dessa själva fört egen slaktverkstad med sveriges poliser utan åklagare och avlat amerikasnak galopp hästar och amerikanska travhästar från Ina scot och satan crimson på eget bevåg med beslagstallar även i norden både danmark och norge har samma övergrepp på avlarna av deras länders djur samt nord amerika är inne i sverige och för sina egna avel i sverige är det då CANADA så vet vi flera i usa och canada har våra avelsstockar via spermie överföring så vi ber er reda ut vad som sker nu på riktigt och sluta förhala då våra djur och barn och ungdomar far illa av länveterinärernas egna härverk

måndag 21 december 2015
Björn Dahlen har meddelats igår att hästar slås ihjäl och om id chippas sedan vissa djur till svenska när det är andra lands djur som tas och även folk går in och bär ut vad dessa vill ha och just TV 4 är med och filmar när hundar friseras olagligt dvs vi kan inte gå in i andras hem och bestämma vilka som ska ha andras djur,,det är lagar som styr det och dessa har missbrukats i 10 år minst i Sverige
https://pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.se/2015/12/bjorn-dahlen-har-meddelats-igar-att.html

måndag 21 december 2015

Craig Butterfield North American in sweden via Bertha Bundy

https://pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.se/2015/12/craig-butterfield-north-american-in.html

so I do real companys and claim we shall have back our animals vets steal with other young girls in VOOV
they have let this dammage girl they recovering in riding and dogtraining business
we want them stop using our animals,,vets and this girls and police and crime workers can bay the animals from us NOT STEAL animals from us
WE ARE SWEDEN and have court shall protect us
WE ARE NOT USA there they can run in as Doug and Beth pick out what they wanna
and we knew also SPCA SWEDEN are in busines with Canada and USA and have been studuy in USA how they can pick up animals
This are wrong law system
My english company are conecter ro my horse company SPBK Hästar dna and also connect to alla animals dna with Svenska Avelsdjur Äägarregistrering
DET är lagliga svenska företah jag har
och lagligt engelskt företag
så stoppa våra länsveterinärer nu
Vi vill ha utdessa 3  husrannsakan åklagare gett polis Vilka djur Lars Rittbring Willa Ritt och Jörgen Mikael Gustavsson med spca sweden och råhöjden och Djurambulansen Sverige fått hämta
MVH Barbro Bruhn ombud i Malmö förvaltingsrätt och ombud i Växjö Förvaltningsrätt
6 bilagor
5 äldre meddelanden
Tack Sandra ! det är för poliserna hämtar djuren utan ert tillstånd och det är detta som är så viktigt att Poliserna inte arbetar på egen hand
Det har skett i över 10 år och våra svenska djurstammar har slaktats avlats under staliga veterinärernas egna tyckande ,,dessa har tagit våra privata avelsdjur och gjort till sina i sina egna veterinär ab
så sveriges främsta galopp hästar och främsta travare innhäller nu hälade hästar som ska tillbaka med nya lagen häleri lagen kan ni hjälpa oss med detta
MVH Barbro Bruhn VD för Sveriges Avelsdjur ägarregistrering med SPBK Sweden London Helsingborg
4 bilagor
polis anmälan som åklagare Mats Ålund (L) lagt ner som nu arbetar i särskilda åklagarkammaren
Begär icke jävig åklagare ska föra målen då Danmark har anmält Sverige
då särskilda åklagar kammaren inte rättar sina poliser och länsveterinärer som hämtar djur till jordbrukspersonal och även fd Djurinspekörer med andra familjer avlar kor och hästar som flyttas olagligt

så åtalen som även görs sätts in djurbilder som inte hör till varken djurhålaare eller avlare

Rebecka Johansson har samarbetat även med Linnea Stålhandske sätta in andra dokument i mina akter

det är mina bilder där jag räddat hunden BILLY dvs COLAS Halvbror 2010
och efter det så hjälper jag Linnea Stålhandske få alla hundar vi sålt eller satt på foder att varna för demodex finns med då det var demodex utbrott
sen används detta som en avelssjukdom som inte får avlas på
då nu även beslagstall Vivianne Rittbring säger det smittar är det dags för slu starta ny forkning så dessa kan sluta placera ut demodex hundar som smittats som djurbeslagstall gör att det inte smittar
så jag har följt Linnea stålhandske att stoppa avel på Bandit och Madonna
och jag har avlivat Bandit då han började attackera hundar efter han haft betäckning för då kom hans slagsmål instinkt som hane fram
samt han rymde så jag var vräkningshotad
så ha en hund som rymmer och dessutom hundaggressiv har jag beslutat avliva red Bandit det kan Cecilia Henemark Smådjurveterinären Helsing borg intyga
samt jag har avlivat Hanen Bruhns Yellow John på inrådan av Polis från Göteborg då den fodervärden släppt lös honom med sin helsyster Red Bandit som ägs av Jessica SJösten delvist och hon har stuckit med 2 hundar Bruhns Honey Bunch och Bruhns White Feather
dessa 2 tikarna lever
hon har satt sin kompis som fodervärd i göteborg utan samtala med oss svenska pitbull klubben
så jag vill även häva djurförbudet även om det är lagligt eller olagligt satt med påhitteåtalen som tillfälliga åklagaren Per-Olof ___hittat på tillsammans med Polis Janette Henriksson med anhängare av djurbeslagstallet djurambulansen skåne som tjuv id chippa cola
för då kan jag arbeta med vår firma Svenska pitbull Klubben i Sverige att med djurinspektörer tala allvar med dessa som tjuv avlar på hundarna jag och Linnea Stålhandske stoppar
sen att Linnea Attackerar mig med sina vänner  eller inte hon har på www.pitbullforum.se agge wessman och stefan myhren med min egna syster Annika Ekman och hennes dotter Kajsa Ekman för dessa gömt hund dessa fick ha för mig och min mamma..även försökta förfasla ägarintyg på Billy
det gjorde även fodervärdarna på yellow John skrev egna ägarbyte
då dessa influerats av www.pitbullforum.se som även är skk medlemmar
jag har mail ända från 2007 hur dessa attackerar med sina ras fixeringar för jag köpte en hund på blocket som amstaff och visa sig vara en äkta ras standard av råtthund som romerna bevarat med balkan avlarna
så jag har fått aveln uppgifter efter jag köpte Madonna på Blocket
sen avlade vi med utan att veta dessa även var amerikas hundar
så jag ska hjälpa till organisera hundraser och hästraser i Sverige som beslagtagits olagligt
och även veterinärerna Albert fd veterinär på Din Veterinär Hälsingborg och Torkel kan intyga jag går när hundarna behöver vård
och när Linnea sa till mig samma dag anlita jag veterinärerna
och jag hämtade Billy Johns bror som då var otroligt nedsatt så jag bara grät och hans systrar var likadant utsatta,,så jag ringde länsstyrelsen i 3 dagar och skickat bilder dom åkte inte ut,,så då ringde jag polisen och anmälde då hämtades hundarna direkt
så det är viktigt Polisen har ansvar för djurskyddet och använder åklagaren direkt så djuren kan få dirkt hjälp
sen lät veterinärern Kartamandorou våra 2 valpar vara utan vård i 7 dagar
innan sven-erik Alhem kunde hjälpa till och det blev just Renekah Johansson som fick fatt i hundarna och jag tacka henne,,då sätter hon igång sådana rykten om både mig och mina apbt hundar så därför satt jag till slut med 7 hundar för folk vågade inte ta emot hundarna pga av all ryktesspridning
samtidigt tog jag tillfället i akt och kunde ha ett årig kennelavmaskning samma som Hjärt mask angripna djur ska ha
dvs innan demodex brytit ut då kläcks inte nya individer eller förpuppar sig
så har demodex brytit ut och inte axilur med regelrätt medicinering
ska INTERCEPTOR användas
det använde vi med veterinär Cecilia Hedemark
jag det är inte roligt vi har det väldigt tungt att leva utan djur
min dotter kommer skriva sig hos sin pappa nu då jag inte vill hon ska hindras få sin fågel tillbaka och kan ha även Ozzye med Anna Dahl Malmberg
vi är flerägarfirma som administrativt skyddar ländernas djur intye åka in i felaktiga statliga beslag som utnyttjas av privata företag
så Fredriksdahl AB har stammen med vi SÅBK Hästar med Svenska Avelsdjur ägarregistrering dna säkrar med Torbjörn Elowsson Marks Kommun
Jag kommer skicka ljudfiler från fejkade åtalen
viss var det tollar i uterummet,,men vistades inte där
5 tollar var från valpar som jag inte sett låg där när jag vaknade på morgonen
samt jag har ju inte bott själv
samt grannarna vet att jag rastar hundarna minst 4 gånger om dan utanför tomten och i nödfall kan tolla i trädgården som jag plockar då direkt upp
så det var inga tollar i trädgården alls
sat att arbets veckan var klar och då grundstädas golven
så ja lite rest av tidningar när vi har valpar och jag tagit upp och zoooma in gilv i mörk belysning det är inte verklighet som visas då av Linnea stålhandske samt föär i nästa stund sätta in en helröd hund som manipulerats med photoshop
så ska skicka det med efter detta mailet
jag har till den 16 på mig bevisa mer från Malmö så kan ni Växjö förvaltning kolla med
och vi vill gärna ni sätter domen som fast i växjö att inte länsstyrelsen ska kunna överklaga
för dessa missbrukar era förvaltningssystem och lämnar inga djur tillbaka fast vi vann i förra förvaltningsrätten så jag ska skicka även Malmö den filen där marie louise tornblad säger polisen har egna kunder

8 bilagor
Delivery to the following recipient failed permanently:

     anders.perklev@dom.se
Mail Delivery Subsystem
Delivery to the following recipient failed permanently: svenskaapbtklubben@ho...
10 maj (5 dagar sedan)

Reg Åk Helsingborg
Hej, vi har mottagit er begäran om handling. För att kunna behandla er begära...
11 maj (4 dagar sedan)

SPBK SWEDEN OFFICE DJUR och Jordbruk <barbro.bruhn@gmail.com>

Bilagor11 maj (4 dagar sedan)


till Reg

SPBK SWEDEN OFFICE DJUR och Jordbruk <barbro.bruhn@gmail.com>

Bilagor12:50 (2 minuter sedan)


till naringsdeparte., linda.bendelin, kommunstyrelsen, Webmaster, KAAHC, blekinge.tings., tomas.eneroth, Lars, Registrator, SD, Virpi, anders.perklev, tipsa, tipsa, granskning, Hank, hovratten.skan., Reg, Reg, saudi.ambassad., info, socialdemokrat., kansli4.fma, Registrator, Dunkers

Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com>

12:50 (2 minuter sedan)


till mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar