fredag 20 maj 2016

LEIF FELTON och JUHA TORROPAINEN med Elisabeth Mustonen VIVET VETERINÄRERNA KUNGSBACKA med Distriktsveterinärerna ! VAR ÅR MIN MORMORS ARDENNER HÄSTAR och Hennes KOR och HUndar som hennes PATRON äger på den tiden Eslilstuna A HANSSON Fotograf med Tallboth AB Norrköping, Göteborg foto är mihn Mormor och hennes man FRITZ inte FRITS FRITZ stavar sitt namn med Z i mammas FLODAS SKOLA skolterminsbok och Ester har med undertecknat min mammas A betyg i bild som fick stipendium av Socknens Präst att kunna utbilda sig även med HERMODS teckningskurser när hon endast är 12 år

Förvaltningsrätten Malmö

Du behöver inte skicka mer mail eller handlingar nu och jag kommer inte att följa med ner till Malmö men rätten kommer att ringa mig under förhandlingen.

Jag vill inte att du kontaktar mig mer och jag vill inte heller att du använder mitt namn i något sammanhang mer!

Du ska också ta bort mitt namn ifrån de maillistor du skickar på alla möjliga håll!

Bifogar din brottmålsdom från Helsingborgs Tingsrätt

Vänligt men bestämt
Avsnitt för bifogade filer
Okey Carina det är lugnt
Angående Natti så sa hon inte att hon skulle stämma dig.
Hon sa att datumen stämmer inte där Björn Dahlen har gjort en domvilla.
och min åtal i Tingsrätten är överklagat och ska överklagas igen då detta är Åtalsvillor med egna påhittade åtal av polis och länsstyrelse med slu som gör patologi olagligt på andras djur.
så de har även spridit smittor med hundar som har demodex
och i nattis fall med påstående om kattpest
det är även så att veterinärerna ger om all vaccin vi uppfödare har gjort innan dessa beslagtar djuren och startar med vaccin på vissa djur då vaccinen överdoseras
så det vi gör är att nu få bort olagliga beslag
och olagliga åtal
och olagliga hämtningar av personers saker och djur
då Länsstyrelserna får inte i heller enligt eu använda paragraferna på enskilda personer då myndigheten är till för allmänheten och inte mot personerna själva i samhället
MVH VD Barbro Bruhn SPBK Hästar DNA samt myndigheterne lämnar djuren olovandes till kriminella beslagstallar som om chippar katter hundar,får hästar kor och livsmedelsverket har inte i heller kontroll på all antibiotika som finns i djuren som läggs på våra marker i sverige som inporteras från danmark som är pinkslime dvs fårhuvuden,kohuvuden,hästhuvuden och rester va djur som mals ner till en rosa massa
så jag har kontakt med livmedelsverket som undersöker 4,5 ton kött som hittades i ett skånskt fryshus
och även med regeringen i sverige och deras politiker
ochy hoppas vi får ordning på all djursvinn och gårdsvinn från dem som verkligen har ägt och avlat djur och som förlorat sina gårdar med räkningar via kronofogden som inte i heller varit lagliga böter
så vi spbk International VD Barbro Bruhn vill att polisen kontrolleras Leif Feltons och Juha Toropainens egna ab bolag i jönköping som heter Skaffnings ab om detta är deras egna familjers skaffningsverktyg av våra svenska avelsdjur och våra finska avelsdjur och våra norska avelsdjur och danska avelsdjur dessa maler ner via Elisabeth Mustonen som inte eldar upp hästar utan säljer visare hästarna på Stall Höjern
och vi bäger nu via svenska avelsdjur att beslagen från 1 december 2016 ska redovisas där veterinärerna olagligt gjort nya pass på redan identifierade Ardenner hästar och quarter hästar och arabston med stamförda i www.arab.se och quarterhästförening och kommande ardenner hät förening vi kommer ha via mina fäder från södermanland stora malm Floda då min släkt på min mors sida äger registrerde ardenner hästar och kor i sverige med äben travhästar via mammas släkt med Bo Göran Andersson som även såljer med sin mor skog till stora enso på 1900 talet
4 bilagor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar