tisdag 31 maj 2016

JIMMY WID. Du förstår Poliser med Djurinspeltörer HAR FELAT och alla djur som hälats vi Offentliga Djurskyddet ska lämnas in för DNA gällande alla djurarter till Svenska Regeringen

Min bild?

Hejsan Barbro!

Jag stötte på en bild på mig och min hund på din hemsida och undrar lite varför du har den där? Och varför det står "hund och häst tjuv" under bilden?

Kräver en förklaring till detta då jag aldrig godkänt att min bild skall finnas tillgänglig på din sida.

Länk till bilden:
http://pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.se/2014/12/shit-jag-hitta-hund-och-hasttjuvarna.html?m=1

Mvh Jimmy!
HALLÅ JIMMY menar du denna bilden att det är du ?
Du skrev själv att du fått hunden av svenska offentliga djurskyddet och det är Hälade djur du håller i då
Jimmy Wid. <jejjsoft@hotmail.com>
26 maj (6 dagar sedan)
till mig
Hejsan Barbro!

Jag stötte på en bild på mig och min hund på din hemsida och undrar lite varför du har den där? Och varför det står "hund och häst tjuv" under bilden?

Kräver en förklaring till detta då jag aldrig godkänt att min bild skall finnas tillgänglig på din sida.
Avsnitt för bifogade filer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar