tisdag 24 maj 2016

Anonym l djurinspektören Ahmad Zein a few seconds ago · Like Barbro Bruhn Han är ingen djurinspektör,,Han är den jag avlat mina hundar med och vi har dna i slu

till hakan.lindgren
Hej Håkan!
vi är flera djurägare som länsstyrelsen gjort djurförbud och satt människor i Konkurs och bostadslösa
Djurinspektörer använder sin makt för att stoppa avel,,,,och det är inte djurskyddets uppgift,,utan det är att hjälpa djuren,,och helst deras ägare med,,,,nu sker avlivningar i SSverige både på kor ,hästar..som skjuts på plats av länsstyrelsen..och Veterinäere får mycket pengar av staten liksom djuruppfångare,,,islandhästarna kostade staten  över 800 000 skr dom kunde ji bara fått lite kraftfoder dår dom levde i sina marker så hade dom fått det hull länsstyrelsen önskar...så paragraferna idag avlivar friska djur,,kossorna 72 stycken förra veckan och det var endast örönmarkering och det fanns öronbrickor på plats så det görs beslag och djur avlivas av oerfarna djurinspektörer som är unga 20 år och 25 är en som hållt på i 6 år,,det är den som tog mina hundar,,,så även om jag har 5 tollar i ett uterum som nu skrivs av er som jag hade skit och urin i hela hemmet är ju inte så...Vi tror att djurinpektörerna börjat arbeta självstyrande då ingen granskning av djur som avlivas,,Djurambulansen i Höganär säljer beslagtagna djur för 2500 som djurägare innan satts i konkurs eller efteråt,,så det toppen på ett isberg detta ni journalister vet,,,Kan ni hjälpa oss att komma ut i media,,Jag ställer upp, och fler ställer upp så vi får tala om vad som verkligen hände och händer,,Vi vill ha en gransknings myndighet på Länsstyrelsen själv,,just nu har länsstyrelsen dubbel reggade hundar i JBV...så det finns ingen kontroll hur många hundar som dör,,det dör minst en hund i veckan på djurstall ni får uppgift om om ni bestämmer er för att göra ett reportage,,ni kommer få den som är i ett annat stall som avlivar djur när han inte får sålt dom för 2500 skr,,det kan vara fel,,men vi tror starkt att detta har blivit en levnadsinkomst för flera..så därför hålls det på att djur i Sverige avlivas som dom INTE skulle.
Och just nu föröker länsstyrelsen och Polis sno andras hundar,,vi har begärt muntlig förhandling i förvaltningsrätten,,och det vill jag informera om..den som fick taget 30 stycken cockerspanielhundar,,fick INTE komma för muntlig förhandling,,rättsystemet missbrukas,,det skrivs papper emellan djurinspektörer och endast genom telefonsamtal konfiskerar dom hela djurbesättningen,,,Jag ska begära ut filmen till dig,,där mina 7 apbt dricker vatten du kan även se att golvet är vitt från början och hur Linnea Stålhandske spiller vatten med 5 dl mått och sen trampar runt i lägenheten och säger i rapport att det är kletigt på golvet,,Jag vill också berätta dom tar vapen från djurägarna med,,dom ser till djurägare blir vräkta,,dom försöker få barn borttana från djurägande familjers mammor o pappor,,så dom Polis,Länsstyrelse med förvaltningsrätt,,/vi djurägare har ingen rättshjälp,,vi får inte det då detta inte är brott som tas upp i Tingsrätt  så Polis länsstyrelse har byggt upp ett sk samhälls system med dessa instanser för att beslagta djur och barn och sätter familjer i konkurs,,,,en del tar självmord,,Bodil med sin minicirkus gjorde det,,för nu kan vi inte ha djur som vi fick för,,en 9 djursgräns är satt och med den paragrafen tar Länsstyrelsen djur,,,ni mins Båstads hästarna säkert,,,han som hämta djur Djurambulansen Skåne han har en gård som tar emot hästar och hundar,,(säljs för 2500,,finns på facebook)han i sin tur vanvårda djuren dom magrade av,,,och fick snabbt säljas på auktion,Samma man sk tjuvchippa min hund satte annat namn och flytta på födelsedata och ras,,,Hästägaren förlorade miljoner och mycket mer som inte kan värderas i pengar,,Har du facebook kan du bjudas in i vår slutna grupp vi är över 70 stycken



Mitt mobilnummer 0702971802
Under kan du se från facebook
Jag kommer kontakta HD Helsingborgs dagblad,,som ni ser är djurinspektörens uttlåtande att mina hundar var för glada och då inte rastade..så ni ska veta att djurinspektörer hittar på tills det stämmer med paragrafer för att ta djuren,,så hoppas nu jag får med HD till oss så vi alla kan få en talan i HD Tidningen..jag ska skriva och ringa den reportern som har detta om mig,,,,och kanske vi kan stämma tidningar som för ut osanningar,,då dom förlitar sig på djurinspektören Ahmad Zein
http://hd.se/helsingborg/2013/06/26/kvinna-forbjuds-ha-djur/
Today

8:19am
Barbro Bruhn
jag läste det igår,,,,och en del är pålagt av djurinspektör Linnea Stålhandske
jag hade ingen urin på golvet
och det var i uterummet tollarna var
så det är som det är och vi är flera djurägare som blivit drabbade och länsstyrelsens djurinspektörer drar djurhållningen till något som inte stämmer
för att kunna ta djuren
så mina hundar får vatten varje dag
och en veterinär i Kristianstad har gjort utlåtande fast han aldrig var där eller träffat mina hundar
Like · 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar