tisdag 26 april 2016

STAMTAVLE SABOTAGE kan nu Kung Abdullah Salem anklaga SPCA SWEDEN för

3548-16 domare 405 och Växjömål 8118-16 19 maj kommer vilka som ska höras i växjö

Kära Domare och Nämdemän i målet 3548-16
Jag behöver överklaga länsstyrelsens beslut om djurförbud satts på mig,,efter olagliga hanteringar sker poliser och djurinspektörer  med paragraf villor och dom villor och även för egna företag med detta
som vi berättat förut
här kan ni läsa min anteckning varför jag stamför Sveriges avelsdjur och även då djurstammarna som hör till Svenska Avelsdjur Ägarregistrering
den firma jag äger med min firma Svenska Pitbull Klubben och SPBK Hästar DNA och engelska LTD företaget SPBK SWEDEN och TRYGG HANSA är med och vet vad jag gör och försäkrar företaget SPBK SWEDEN
och stam av hundar för vi med Agria och IF
https://www.facebook.com/notes/barbro-bruhn/jasir-and-negma-rifla-raffles-mubarak-bloodlines-been-in-military-duty-and-civil/246412429046970
då Lars Fenton Jönköping tar över vårt Skånemål på mig,,får jag för första gången veta deras alla egna restriktioner pga av Hemligt djurförbud sattes fick jag ingen information vad som gäller mig
och på vissa län har dessa restriktioner med att djurförbud gäller enstaka djurslag och får fortsätta leva sitt liv med andra djur
Skåne för alla djurslag och då har jag tolkat vi får vara med alla djur ,dock inte vara ensamma med djuren
så jag 2015 då jag är hjärt och Lungsjuk sedan djuren togs fick diagnos av Berga Kliniken då jag inte gick ut med hundar och fick motion så eskalerade min ovissa lungsjukdom som kom fram när min reguljära motion med hundar inte kunde fortsätta pga av djurförbudet som satts med dokument villor med
så jag startade rida på Helsingborgs Ridhus och får tillbaka hälsan
då tänkte jag hela tiden jag får inte vara ensam i stallet samt jag enbart sadlade och tränsade när någon var med mig för vi rider i grupp
även min muskelatur runt bålen då jag är snesställd efter 3 operationer av buken rättas muskelaturen med upp av ridningen

så när Leif Felton skickar den listan vad jag inte får göra kan ju jag ha brytit mot djurförbudet då jag tolkat djurförbudet att vara med djur med andra får vi
men på hans lista vad jag får göra är tolkningen så att ridhustes alla hästar hämtas om jag rider

så nu är tolkningen om Hästen och ridläraren tränar mig så får jag ha ridning på recept då ?


så det bästa både för mig och Helsingborgs stads dna föring med vårt företag vill jag djurförbudet upphävs och sedan kan vi utgå vad som gäller med nya domar som kommer ske i Växjö Förvalrningsrätt
så i och med jag nu varit på Ridhuset som medlem HFRK med mitt företag SPBK Hästar INTERNATIONAL även har kredit med Resurs Bank
kan vi hjälpa till hjälpa fler komma igång med ridning som tillfrisknande
samt jag har året 2015 haft Kunga Abdullah Azis som är Prins Mohammed Ali SALEMS halvbror kan vi även framarbeta goda kontakter med Stallet i RYIADH
så hoppas på bästa förståelse av Domare och Mämdemän i dom
så Åsa är min ridlärare och Johanna
så dessa kan ni med ringa upp hur jag är med djur

Lars Rittbring 0431 44 88 88 

Lars Göran Rittbring

  • 0431-44 88 88
  • 0431-44 88 89
Svenstorpsvägen 1,  26698 HJÄRNARP kan ge svar hur det är med 3 hundar när han hämtar dessa med dolt djurföbud och hundarna är inte själv med mig Oliver Svensson är i bostaden ändå tas hans hund och hans dotters hund och min Grannes hund
och vet jag har mer råkat illa ut

http://www.proff.se/befattningar//-/12573913/

Vivian Rittbring att jag är seriös att registrera och träna djur med kennelklubb med försäkringar dolda fel

 Anna Dahl Malmberg
Anette Pedersen 042 /157900
MC Evoy Veterinär 042
Kia Rosenkvist 042/203545  mobil 0703203545
Fanny Viktoria Barbro Bruhn 0730622226 042 15 79 00


Jag Har inget otalt med Lars Rittbring
men deras arbets metoder är inte riktiga då de hämtar djur innan domstolsbeslut,,och säger vi ska få tillbaka djuren och har egna avtal med polis Marie Louise Tornblad att alla djur dessa stall hämtar lämnas aldrig tillbaka det är en egen affärs kommelse POlis med Länstyrelsens privata djurskydd byggts upp med Djurskyddet Sverige
beslagstallar ska få uppge deras omsättning nu i förvaltningsrätterna och visa upp alla beslagsdjur som skett efter 2008 sedan djurskyddsmyndigheten lades ner från att ha egen befogenhet ha egen länsrätt hämta djur http://www.proff.se/befattningar/lars-g%C3%B6ran-rittbring/-/12573913/


beslagstallar ska få uppge deras omsättning nu i förvaltningsrätterna och visa upp alla beslagsdjur som skett efter 2008 sedan djurskyddsmyndigheten lafes ner från att ha egen befogenhet ha egen länsrätt hämta djur
Jörgen Mikael Gustavsson Djurambulansen Sverige och SPCA Sweden och Djurambulansen skåne är dessutom kriminelt belastad
och hans styvson även arbetar att hämta djur själv innan länsstyrelse eller polis sagt ja i rätta formerna samt hans mor Petra Borg är med i styrelsen och Malin säljer även hästar som hälats med samma mål jag ska föra 19 maj i Växjö tingsrätt
våra hund klienter är även våra häsr klienter
och även KO klienter och Get Klienter och gris klienter även Linderöds grisen för vi med stamtavlor och foton och dna

så jag kan även arbeta med dokumentation för domare och nämdemän och åklagare hur djuren ska sättas i rätt stamtavlor i gen både för skk och sveriges ridsports förbund och svensk galopp och svensk travsport och dansk travsport


spbk sar sto säljs som blandras olagligt hon har kända linjer med sina föl och hingstar



Djurambulansen i Skåne AB

Höganäs
Visa på karta 1px Org.nummer: 556596-6594
Verksamhet: Veterinärverksamhet
Person verksam i bolaget Gustavsson, Jörgen Mikael
1px 1px

Djurkrematoriet i Skåne AB

Höganäs
Visa på karta 1px Org.nummer: 556780-7341
Verksamhet: Begravningsverksamhet
Person verksam i bolaget Gustavsson, Jörgen Mikael
1pxhttp://www.allabolag.se/what/mikael_gustavsson/where/h%25F6gan%25E4s




denna linken skickas nu till saudi arabien med 2 målen vi har i förvaltningsrätterna och olagliga satta djurförbud

http://www.allabolag.se/what/mikael_gustavsson/where/h%25F6gan%25E4s
2 bilagor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar