torsdag 3 mars 2016

ULF UDDMAN svara var alla hundar och Hästar du har med hundstallet och med Carina Nordell flyttat med innan era barn golar er omedvetet och vissa vet inte om ni tagit djuren utan husrannsakan,,som ska vara i alla län sedan 2007 då djurskyddsmyndihgheten upplöstet med regeringen med vallöftet med alliannsen samt alla djur efter 2011 ska lämnas tillbaka eftersom nya häleri skydd som startade 2012 hindrar Carina Noedell leasa ur beslagsdjur vilket även hindrar www.arab.se med att få leasa ut



Man får faktiskt äga pitbull i Sverige det är fantastiska hundar om man tar hand om don som man ska men man får inte föda upp för om det är NOGÅN IDIOT så är det så här att man finte får föda upp dom för gör man på fel sätt är dom livs farliga men det är en av dom mest fantastiska och fina raser man kan ha så det fins ingen regel på att man inte får äga pitbull i Sverige men inte föda upp jag är 10 år och tillochmed jag vet det ta hand om en pitbull på rätt sätt och men har rätt att äga pitbull men man får inte avla eller sälja i Sverige men man får ta med sig från andra länder jag vet min pappa har växt upp på en bondgård och men mamma växte upp på en häst uppfödning och hade en massa hundar inklusive en Pitbull som hette shandy och hon ( beretade mamma ) va den snällaste hund men kunde hitta men shandy blev stulen utan för en affär när mamma var inne i affären men jag vill alla ska veta att men får ha pitbull i Sverige om man följer lagen idioter brukar smyg träna pitbullhundar
Barbro Bruhn SWEDEN
+Mitt Liv Som Sarah var har du fått hunden i från du har på din profilbild,,,för vi art skyddar dessa med england både chihua och pomeranian kånghår som mindre hår,,och det märks du inte varit utsatt av myndigheter ännu jag kan förstå det då du bara är 10 år,,så hälsa dina föräldrar vi hämtar stamhundar efter hand nu med både saudisk arabisk polis som dansk militär då det pågår djurtrafficking på våra hu7ndar via poliser som hämtat hästar,hundar,kor och får och grisar utan husrannsakan,,
Mitt Liv Som Sarah
Kamp hundar men följ jagen så får du äga en pitbull i Sverige

1 kommentar:

  1. Vl SPBK Hästar Helsingborg är kungligt bolag från England på riktigt https://plus.google.com/u/0/+BarbroBruhn/posts

    SvaraRadera