tisdag 8 mars 2016

Liz Eklund fd Andersson ombeds vara Islandshäst inregistrerare för sveriges islandshästar idag på facebook och Carina Falkenberg vet vi organiserar även Björka Ponnyklubbs alla arab och fullblod och toroborough sedan innan via att Agge Wessman hennes väninna förfökjt amerikasnka apbt i Sverige som ska hållas borta från vår verksamhet även dessa som förtalat avel som sker med spbk arabfullblod då dessa är hälade djur från olaglig beslagsverksamhet med polisavel både gällande hästar och tjänstehundar som privata polis och advokat familjer har via Brottsofferjourens kvinnovåld förening som även nu fått påpekan av FN Sveriges kvinnovåld har ökat och inte minskat pga av alla okynnes anmälningar antagligen voov gör med sina klienter i det att få överta våldsamma män och sexaktiva män som ej fört kondom som anklagas för våldtäkt i detta vi sd kvinnor startar nu utbildning angående kvinnor ska nu stötta männen inte peka ut oskyldiga män och kvinnor som djurveterinärer gör med svenska hästars värn och åsa Hagelstedt



































Början på konversationen
Också medlem i Hjärtat i Helsingborg/Sundets Pärla och …
Senior Clinical Research Associate på PRA Health Sciences
Har studerat vid Lund University

Hej Liz Hoppas allt är bra,,jag äger med flera ägarregiter av alla djurarter och ska ta in alla islandshästar i detta med alla arabhästar och svenska avelsdjur heter vi med spbk hästar,,vill du vara med i detta,,jag ska även återställa stulna hästar till Island det gör vi från min häst dögg jag äger med islandsfelag,,och du kommer få vara med i andel med detta via kontrakt vi gör nu utifrån Eidfaxi hingsten och även från Björka ponnyklubb då vi var 6 familjer som ägde islandshästarna redan då och vi sätter in nya hästar på dessa stammar vi äger gemensamt,,så vilken islandshästförening är du verksam i,,så kan du med informera dessa vi nu 2016 - 2035 när Helsingborg växer vi gör landsregistrering för sverige med islands män och kvinnor via mitt politiska parti jag är med i och varit med i med regeringen och riksdagen,,hälsa så gott hem,,Carina Falkenberg vet jag organiserar med Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar