fredag 26 februari 2016

Världens äldsta Shetlandsto Visselblåsare med Galande SPBK SWEDEN TUPP hade gått innan facebook och google och youtube och myspyce but no more mr nicegay

 hade gått innan facebook och google och myspyce but no more mr nicegay
Michael Cassaras Vilken film är det du syftar på?
6 minGilla
Michael Cassaras Jag har inte givit min dotter något föl, är det Lucys föl du syftar på så har hon flyttat till en fin fodervärd längre upp i landet.
5 minGilla
Barbro Bruhn du filmar när pre arabstoet fölat
Barbro Bruhn ja det är häleri med annans inkomst
1 minGilla
Barbro Bruhn så vi vill ju ha sverige att växa vi politiker på rättvisst basis då får ni andra politiker inte föra egen beslagsverksamhet utan husrannsakan

1 kommentar:

  1. så så som Lisa Åberg säger är jättebra så bör vi Sverige med ha en gårdsbok till varje häst och Ko och gris och Get som Får med lamm pga av mul och klövsjuka med mera : " Jag rör mig mellan Spanien och Sverige och har noterat att vi hanterar EU-direktiv väldigt olika. I Spanien måste jag ha en gårdsbok där jag ska markera varje förflyttning. Självklart ska det också registreras hos det lokala OCA-kontoret också. Det direktivet har Sverige anammat för produktionsdjur men inte för hästar. Myndigheter har faktiskt ett val när det gäller hur lydiga de ska vara."

    SvaraRadera