måndag 8 februari 2016

SPBK Crimson Satan är farmorsfar via svenska stoet Raoul JR Hamilton ägo och avlar egen Svensk skånsk Hingst Calluci

SPBK Crimson Satan f 1959 USA svettfux dvs inte chestnut helt även rödapelkastad   är farmorsfar via svenska stoet Raoul JR Hamilton ägo och avlar egen Svensk skånsk Hingst Calluci
Man O War Är Crimson Satans Farmors morfar

Man O War Är Crimson Satans Farmors morfar så Greve Hamilton JR Hjälper vi nu med Nymf Kakaduor som även förvunnit som hans hästar försvunnit att vi letar upp med sedlighets polisen
http://pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.se/2016/02/spbk-crimson-satan-ar-farmorsfar-via.html

 
 Man O War Är Crimson Satans Farmors morfar så Greve Hamilton JR Hjälper vi nu med Nymf Kakaduor som även förvunnit som hans hästar försvunnit att vi letar upp med sedlighets polisen
http://pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.se/2016/02/spbk-crimson-satan-ar-farmorsfar-via.html
 
Jag Barbro Bruhn Glömmer ofta att jag är utbildad Svensk Militär .
Mitt ansikte är från Benidorm semester och jag sitter på Stranden Med Frank Andersson och vi har Beach Party på kvällen dansar jag med Frank Andersson han som gör reklam för Spelbolag idag och jag som svenska är mån om mitt land och tacksam för allt jag fått av mitt land Sverige,,därför säkrar jag alla djur ATG har i Spel både hästarna och hundarna som tävlar i olika göromål för oss svenska medborgare med våra skattepengar så vi har pengar kvar att utbilda våra barn och familjer och våra förfäders gårdar ha kvar. Så Linnea Stålhandske du ska specifiera vilka hästar du skötte innan du blev djurinspektör för vårt land samt med marcus Björklund nu specifiera vilka galopp och travstammar och hundar ni med Marie Louise Tornblad och beslagstall hämtat så vi kan säkra dessa djur till svenska atg spelen med svenska ishockespelare och deras familjer tillsammans med oss i S A R helsingborg samt vapen ska lämnas tillbaka som polis med korrupta egna beslag gör för sedan sätta ihop falska tingsrätter och Förvaltningsdomstolars bevisföremål ni fört med olika veterinärs bolag och kliniker i svinn med hästar och hundar medmera
Ja och vi umgås 1972 och åker Puck Dakota mopeder innan vi kör FMCK Svenska Militärens Motorcyklar Java 250 cc på Berga Kasern Helsingborg där jag som barn red militärens konungahästar så stallen där vi utställning har nu 2015 - 2035 med Kavelleristen Restuaramg dom har önskat oss Välkomna få Luncha där när vi har Utställningar med Helsingborgs stad och med Polska och Finska barn i Nyvång och i Åstorp som idag är svenskar så deras djur är svenska avelsdjur med oss med deras nationer vi nu samavlar välfärdsamhället Sverige starkare
och a vi hade Balkanbarn från Ödåkra och Drottninghög som var med när våra SPBK SWEDEN valpar föddes så våra hundar är förtrogna med Balkan folket på riktigt
https://plus.google.com/u/0/+BarbroBruhn/posts/RaemaVJy7eR
https://plus.google.com/u/0/+BarbroBruhn/posts/8mtgb5Qp53w
https://plus.google.com/u/0/events/cea3u3blsmfc6e5m2rs4s8s88g0/100573685951846348384/6251003105742697810?opp&alid=6251041655516373809
https://plus.google.com/+BarbroBruhn/posts/PLwLhAxfQxg




Jag Barbro Bruhn Glömmer ofta att jag är utbildad Svensk Militär .
Mitt ansikte är från Benidorm semester och jag sitter på Stranden Med Frank Andersson och vi har Beach Party på kvällen dansar jag med Frank Andersson han som gör reklam för Spelbolag idag och jag som svenska är mån om mitt land och tacksam för allt jag fått av mitt land Sverige,,därför säkrar jag alla djur ATG har i Spel både hästarna och hundarna som tävlar i olika göromål för oss svenska medborgare med våra skattepengar så vi har pengar kvar att utbilda våra barn och familjer och våra förfäders gårdar ha kvar. Så Linnea Stålhandske du ska specifiera vilka hästar du skötte innan du blev djurinspektör för vårt land samt med marcus Björklund nu specifiera vilka galopp och travstammar och hundar ni med Marie Louise Tornblad och beslagstall hämtat så vi kan säkra dessa djur till svenska atg spelen med svenska ishockespelare och deras familjer tillsammans med oss i S A R helsingborg samt vapen ska lämnas tillbaka som polis med korrupta egna beslag gör för sedan sätta ihop falska tingsrätter och Förvaltningsdomstolars bevisföremål ni fört med olika veterinärs bolag och kliniker i svinn med hästar och hundar medmera
Ja och vi umgås 1972 och åker Puck Dakota mopeder innan vi kör FMCK Svenska Militärens Motorcyklar Java 250 cc på Berga Kasern Helsingborg där jag som barn red militärens konungahästar så stallen där vi utställning har nu 2015 - 2035 med Kavelleristen Restuaramg dom har önskat oss Välkomna få Luncha där när vi har Utställningar med Helsingborgs stad och med Polska och Finska barn i Nyvång och i Åstorp som idag är svenskar så deras djur är svenska avelsdjur med oss med deras nationer vi nu samavlar välfärdsamhället Sverige starkare
och a vi hade Balkanbarn från Ödåkra och Drottninghög som var med när våra SPBK SWEDEN valpar föddes så våra hundar är förtrogna med Balkan folket på riktigt
https://plus.google.com/u/0/+BarbroBruhn/posts/RaemaVJy7eR
https://plus.google.com/u/0/+BarbroBruhn/posts/8mtgb5Qp53w
https://plus.google.com/u/0/events/cea3u3blsmfc6e5m2rs4s8s88g0/100573685951846348384/6251003105742697810?opp&alid=6251041655516373809
https://plus.google.com/+BarbroBruhn/posts/PLwLhAxfQxg


3 kommentarer:

  1. Man O War Är Crimson Satans Farmors morfar
    http://pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.se/2016/02/spbk-crimson-satan-ar-farmorsfar-via.html

    SvaraRadera
  2. Man O War Är Crimson Satans Farmors morfar så Greve Hamilton JR Hjälper vi nu med Nymf Kakaduor som även förvunnit som hans hästar försvunnit att vi letar upp med sedlighets polisen
    http://pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.se/2016/02/spbk-crimson-satan-ar-farmorsfar-via.html

    Jag Barbro Bruhn Glömmer ofta att jag är utbildad Svensk Militär .
    Mitt ansikte är från Benidorm semester och jag sitter på Stranden Med Frank Andersson och vi har Beach Party på kvällen dansar jag med Frank Andersson han som gör reklam för Spelbolag idag och jag som svenska är mån om mitt land och tacksam för allt jag fått av mitt land Sverige,,därför säkrar jag alla djur ATG har i Spel både hästarna och hundarna som tävlar i olika göromål för oss svenska medborgare med våra skattepengar så vi har pengar kvar att utbilda våra barn och familjer och våra förfäders gårdar ha kvar. Så Linnea Stålhandske du ska specifiera vilka hästar du skötte innan du blev djurinspektör för vårt land samt med marcus Björklund nu specifiera vilka galopp och travstammar och hundar ni med Marie Louise Tornblad och beslagstall hämtat så vi kan säkra dessa djur till svenska atg spelen med svenska ishockespelare och deras familjer tillsammans med oss i S A R helsingborg samt vapen ska lämnas tillbaka som polis med korrupta egna beslag gör för sedan sätta ihop falska tingsrätter och Förvaltningsdomstolars bevisföremål ni fört med olika veterinärs bolag och kliniker i svinn med hästar och hundar medmera
    Ja och vi umgås 1972 och åker Puck Dakota mopeder innan vi kör FMCK Svenska Militärens Motorcyklar Java 250 cc på Berga Kasern Helsingborg där jag som barn red militärens konungahästar så stallen där vi utställning har nu 2015 - 2035 med Kavelleristen Restuaramg dom har önskat oss Välkomna få Luncha där när vi har Utställningar med Helsingborgs stad och med Polska och Finska barn i Nyvång och i Åstorp som idag är svenskar så deras djur är svenska avelsdjur med oss med deras nationer vi nu samavlar välfärdsamhället Sverige starkare
    och a vi hade Balkanbarn från Ödåkra och Drottninghög som var med när våra SPBK SWEDEN valpar föddes så våra hundar är förtrogna med Balkan folket på riktigt
    https://plus.google.com/u/0/+BarbroBruhn/posts/RaemaVJy7eR
    https://plus.google.com/u/0/+BarbroBruhn/posts/8mtgb5Qp53w
    https://plus.google.com/u/0/events/cea3u3blsmfc6e5m2rs4s8s88g0/100573685951846348384/6251003105742697810?opp&alid=6251041655516373809
    https://plus.google.com/+BarbroBruhn/posts/PLwLhAxfQxg

    SvaraRadera
  3. Linnea Stålhandske du ska specifiera vilka hästar du skötte innan du blev djurinspektör för vårt land samt med marcus Björklund nu specifiera vilka galopp och travstammar och hundar ni med Marie Louise Tornblad och beslagstall hämtat så vi kan säkra dessa djur till svenska atg spelen med svenska ishockespelare och deras familjer tillsammans med oss i S A R helsingborg samt vapen ska lämnas tillbaka som polis med korrupta egna beslag gör för sedan sätta ihop falska tingsrätter och Förvaltningsdomstolars bevisföremål ni fört med olika veterinärs bolag och kliniker i svinn med hästar och hundar medmera

    SvaraRadera