måndag 8 februari 2016

Polly the Nymf Kakadua on Youtube video movie Bruhn´s Polly stuck in Blekinge with Björn Dahlen we try get out also we skall have the animals to there owners and breeders,,becouse to many people are in and try take other peoples animals so here I speak about maby Madonna are with pup we dont know it..so when you people have hunting our dogs with speaking un true we will take you people to court also them in state goverment have work without law and take our animals .Look at Youtube Video Movie Pitbull Bruhn`s Madonna Feat Pitbull Sjösten`s Cain again??

 
Jag Barbro Bruhn Glömmer ofta att jag är utbildad Svensk Militär .
Mitt ansikte är från Benidorm semester och jag sitter på Stranden Med Frank Andersson och vi har Beach Party på kvällen dansar jag med Frank Andersson han som gör reklam för Spelbolag idag och jag som svenska är mån om mitt land och tacksam för allt jag fått av mitt land Sverige,,därför säkrar jag alla djur ATG har i Spel både hästarna och hundarna som tävlar i olika göromål för oss svenska medborgare med våra skattepengar så vi har pengar kvar att utbilda våra barn och familjer och våra förfäders gårdar ha kvar. Så Linnea Stålhandske du ska specifiera vilka hästar du skötte innan du blev djurinspektör för vårt land samt med marcus Björklund nu specifiera vilka galopp och travstammar och hundar ni med Marie Louise Tornblad och beslagstall hämtat så vi kan säkra dessa djur till svenska atg spelen med svenska ishockespelare och deras familjer tillsammans med oss i S A R helsingborg samt vapen ska lämnas tillbaka som polis med korrupta egna beslag gör för sedan sätta ihop falska tingsrätter och Förvaltningsdomstolars bevisföremål ni fört med olika veterinärs bolag och kliniker i svinn med hästar och hundar medmera
Ja och vi umgås 1972 och åker Puck Dakota mopeder innan vi kör FMCK Svenska Militärens Motorcyklar Java 250 cc på Berga Kasern Helsingborg där jag som barn red militärens konungahästar så stallen där vi utställning har nu 2015 - 2035 med Kavelleristen Restuaramg dom har önskat oss Välkomna få Luncha där när vi har Utställningar med Helsingborgs stad och med Polska och Finska barn i Nyvång och i Åstorp som idag är svenskar så deras djur är svenska avelsdjur med oss med deras nationer vi nu samavlar välfärdsamhället Sverige starkare
och a vi hade Balkanbarn från Ödåkra och Drottninghög som var med när våra SPBK SWEDEN valpar föddes så våra hundar är förtrogna med Balkan folket på riktigt
https://plus.google.com/u/0/+BarbroBruhn/posts/RaemaVJy7eR
https://plus.google.com/u/0/+BarbroBruhn/posts/8mtgb5Qp53w
https://plus.google.com/u/0/events/cea3u3blsmfc6e5m2rs4s8s88g0/100573685951846348384/6251003105742697810?opp&alid=6251041655516373809

8 kommentarer:

  1. Polly the Nymf Kakadua on Youtube video movie Bruhn´s Polly stuck in Blekinge with Björn Dahlen we try get out also we skall have the animals to there owners and breeders,,becouse to many people are in and try take other peoples animals so here I speak about maby Madonna are with pup we dont know it..so when you people have hunting our dogs with speaking un true we will take you people to court also them in state goverment have work without law and take our animals https://www.youtube.com/watch?v=Zuf_EQXYPks
    https://plus.google.com/u/2/b/108259606793521105466/108259606793521105466/posts/55JDEp6zGpY

    SvaraRadera
  2. SPBK Ckrimson Satan är farmorsfar via svenska stoet Raoul JR Hamilton ägo och avlar egen Svensk skånsk Hingst Calluci

    SvaraRadera
  3. Man O War Är Crimson Satans Farmors morfar
    http://pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.se/2016/02/spbk-crimson-satan-ar-farmorsfar-via.html

    SvaraRadera
  4. och så klart Björn Dahlen och din Polisdjurhandläggare ska dna på hela beslaget nu innan djur levereras ut för kunna värdesättas som din Polishandläggare sa att hon inte kumnde göra,,det är väl självklart dna ska tas så rätta ägare får sina djur och avel kan ske med kennels igen gällande både hundar och katter och får och getter och hästar och kor och åsnor hur ska vi antannars ha koll på våra svenska avelsdjur som även vissa en gång varit utlänsk avel från bla USA gällande Secreteriat och Man O War som finns i beslagsdjuren ända från 1900talet http://www.sporthorse-data.com/d?i=725320&z=75Gskh

    SvaraRadera
  5. böter med statlig personal görs Fågel Polly och Hunden Ozzye begärs lämnas tillbaka samt beslag som skett hunden Ozzye var olagligt med Marcus Björklund då det är felaktig fakta gällande både hanar och sjukdom som finns i kennel gjort acv Linnea Stålhandske samt Polis Graham sänt sin Polis Jaenette hämta hund utan åklagare enbart med delvis uppspelad mobilinspelning och dessa gör mened i Tingsrätten
    samt Hunden Ozzye man vill min granne med få tillbaka som hon aldrig fick via Marcus Björklund som påstod vi är bulvaner när vi för vår affärsverksamheter med våra kunder

    Vi vill påstå det är fler bulvaner i Marcus Björklunds och Karin Lundborgs och andra länsstyrelsers verksamheter då även ishockeyspelare sätts som ägare på olagligt beslagtagna djur samt länsveterinärer tar hästar högdräktiga och även hundar och säger sen dessa inte fanns eller är dödfödda

    så absolut dna ska föras på alla beslagsdjur och räknas in så inte djur göms och avlas av andra och kan föras i ännu värre djurplågeri med tvångstävling i trav när det är vissa rena galopstammar som åverkats på

    så Raoul JR Hamiltons Galopp stam togs med med påstående han inte anlitat veterinär vilket han gjort

    samma anklagas mig jag visa i Förvaltningsrätt när jag van att jag har en dokument där jag anlitar veterinär samt att sedan i dokumentetn är där påhitt mellan djurinspektörer vilka hundar vi avlat med och samt jag säger att jag avlat medveten linje avel,,det har jag inte alls . det var en tjuvparning och det händer och jag blev då påhoppad av både adba BdfSK att göra abortspruta då var det för sent och jag och andra ska inte jagas av andra kennelklubbar när vi startar ny verksamhet i Sverige för att organisera mera,,för det behövs så mycket organisation som möjligt, och jag rådfrågade skk rådgivare om kullen får avlas vidare och det fick dessa med 6.23 % högst och vi har satt aveln i SLU för kunna sjukdomsbild föra 6 generationer så kommer djurinpektör med polis och hämtar stammen av 7 hundar
    det är inte sedesamt eller hederligt gjort då dessa var påverkade av min syster som skrivit in jag är sjuk, vilket jag inte alls är i just det sammanhanget,,jag har ju hundarna för ha kollen utan att dessa avlas,,,och ska ha fodervärdar som ej får avla då vi vill få mer fram fakta vad demodex är,,så veterinär MC COY Ingelsträda kontaktar vi med då ni även satt in fleaktigt vad MC Coy sagt
    samt att jag var inte själv med dom 3 hundarna min dotters pojkvän bodde tillfälligt så detta överklagas med att det var olagligt att ta dom 3 hundarna samt att föreläggande om demodex är länsverierinärer dåligt informerade med att det faktiskt smittar och ska ej flyttas hundar då

    och vi för dna...så Linnea Stålhandske antar hur vi avlar och även säger vi är blandrashundar vilket det inte är,,så höra Linnea Stålhandske med polis Jaenette Henriksson vad valpen Cola ska kosta som dom stjäler rent ut sagt är förnedrande och rasdiskriminering på
    för vi
    och skånsk dansk hund dkk och skk för är pincher ras inte terrier

    SvaraRadera
  6. https://4.bp.blogspot.com/-YAmPeXchltQ/VX-zZ9KPbgI/AAAAAAAAUAM/upL1OkzKM6w/s1600/Born%2BDancer%2BDansk%2Bgalopp%2Bsto%2Bregistrerad%2BSvenska%2BAvelsdjurs%2B%25C3%25A4garregister.jpg

    SvaraRadera

  7. Jag Barbro Bruhn Glömmer ofta att jag är utbildad Svensk Militär .
    Mitt ansikte är från Benidorm semester och jag sitter på Stranden Med Frank Andersson och vi har Beach Party på kvällen dansar jag med Frank Andersson han som gör reklam för Spelbolag idag och jag som svenska är mån om mitt land och tacksam för allt jag fått av mitt land Sverige,,därför säkrar jag alla djur ATG har i Spel både hästarna och hundarna som tävlar i olika göromål för oss svenska medborgare med våra skattepengar så vi har pengar kvar att utbilda våra barn och familjer och våra förfäders gårdar ha kvar. Så Linnea Stålhandske du ska specifiera vilka hästar du skötte innan du blev djurinspektör för vårt land samt med marcus Björklund nu specifiera vilka galopp och travstammar och hundar ni med Marie Louise Tornblad och beslagstall hämtat så vi kan säkra dessa djur till svenska atg spelen med svenska ishockespelare och deras familjer tillsammans med oss i S A R helsingborg samt vapen ska lämnas tillbaka som polis med korrupta egna beslag gör för sedan sätta ihop falska tingsrätter och Förvaltningsdomstolars bevisföremål ni fört med olika veterinärs bolag och kliniker i svinn med hästar och hundar medmera
    Ja och vi umgås 1972 och åker Puck Dakota mopeder innan vi kör FMCK Svenska Militärens Motorcyklar Java 250 cc på Berga Kasern Helsingborg där jag som barn red militärens konungahästar så stallen där vi utställning har nu 2015 - 2035 med Kavelleristen Restuaramg dom har önskat oss Välkomna få Luncha där när vi har Utställningar med Helsingborgs stad och med Polska och Finska barn i Nyvång och i Åstorp som idag är svenskar så deras djur är svenska avelsdjur med oss med deras nationer vi nu samavlar välfärdsamhället Sverige starkare
    och a vi hade Balkanbarn från Ödåkra och Drottninghög som var med när våra SPBK SWEDEN valpar föddes så våra hundar är förtrogna med Balkan folket på riktigt
    https://plus.google.com/u/0/+BarbroBruhn/posts/RaemaVJy7eR
    https://plus.google.com/u/0/+BarbroBruhn/posts/8mtgb5Qp53w
    https://plus.google.com/u/0/events/cea3u3blsmfc6e5m2rs4s8s88g0/100573685951846348384/6251003105742697810?opp&alid=6251041655516373809

    SvaraRadera
  8. Vem eller vilka har Zoe Zummerland idag född 2006 toroughbreed flyttad från Marks kommun 8 januari 2014 olagligt enligt EU Kommission som Svenskt investeringsbolag övertagit 7 januari 2014 via Svenska Avelsdjur ägarregistrering Helsingborg via SPBK International Helsingborg och SPBK Hästar Helsingborg ? till SPBK SWEDEN London Helsingborg
    https://plus.google.com/u/0/+BarbroBruhn/posts/HVpCf2ZJZzq


    https://plus.google.com/u/0/+BarbroBruhn/posts/PkL2PEyeZoe

    SvaraRadera