fredag 26 februari 2016

#Polishögskolan #lärarepolis #MarieSahlman är det beslagshäst du ska inregistrera ska du först vända dig till oss SPBK Hästar för dna test,,,frivilligt,,annars gör vi det med amerikanska polis för Åsa Andersson med jennifer Junior Karlsen kan ha Lucy på foder eller stam av henne och även stam av saed Ibn Nadir och Schakir och Helcules x medmera
























Åsa Andersson med jennifer Junior Karlsen kan ha Lucy på foder eller stam av henne och även stam av saed Ibn Nadir och Schakir och Helcules x medmera


Johanna Spets har uppdaterat gruppfotot.
Gilla
Kommentera
Kommentarer
Johanna Spets (Lade snabbt upp en bild bara för att det ska finnas en. Tycker nån att det har betydelse, så får ni gärna maila en annan bild så lägger jag upp den istället Emoji smile )
Jessica Friman Jag tycker bilden är fin Emoji smile
Johanna Spets Tack Emoji heart Det är Marianne Sundén som tagit den Emoji smile
Barbro Bruhn
Skriv ett svar...
Barbro Bruhn Lena Börjesson säger till Barbro Bruhn : Detta har inte här att göra. Dina åsikter får du dryfta någon annanstans Barbro Bruhn
Barbro Bruhn säger till Lena Börjesson : vi kommer med politiker och dna tetar alla sveriges hästar så det är bra jag dryftar detta här
samt vi fick även reda på igår att Danmark köpt hälade svenska hästar, så det kan ni då tänka vad Danmark ska säga om hängde Hästar och hängda fotbollsmatcher,,då atf bkudit in shl att spela på svenska spel i hockeylag för sedan kunna köpa hälade hästar som du varit med om att se delas ut Lena Börjesson med bla Carina Nordell och Åsa Hagelstedt jag försöker bara rädda djur och djurägare och djuravlare nu https://www.facebook.com/photo.php?fbid=212502379104642&set=p.212502379104642&type=3&theater
Barbro Bruhn så så som Lisa Åberg säger är jättebra så bör vi Sverige med ha en gårdsbok till varje häst och Ko och gris och Get som Får med lamm pga av mul och klövsjuka med mera : " Jag rör mig mellan Spanien och Sverige och har noterat att vi hanterar EU-direktiv väldigt olika. I Spanien måste jag ha en gårdsbok där jag ska markera varje förflyttning. Självklart ska det också registreras hos det lokala OCA-kontoret också. Det direktivet har Sverige anammat för produktionsdjur men inte för hästar. Myndigheter har faktiskt ett val när det gäller hur lydiga de ska vara."
GillaSvara2 tim
Barbro Bruhn Jag Barbro Bruhn Sverige demokraterna motsäger mig inte tilläggsregistrering av häst då vi för Svenska Avelsdjur Ägarregistrering med SPBK Hästar Helsingborg Stad för så som Lisa Åberg säger är jättebra så bör vi Sverige med ha en gårdsbok till varje häst och Ko och gris och Get som Får med lamm pga av mul och klövsjuka med mera : " Jag rör mig mellan Spanien och Sverige och har noterat att vi hanterar EU-direktiv väldigt olika. I Spanien måste jag ha en gårdsbok där jag ska markera varje förflyttning. Självklart ska det också registreras hos det lokala OCA-kontoret också. Det direktivet har Sverige anammat för produktionsdjur men inte för hästar. Myndigheter har faktiskt ett val när det gäller hur lydiga de ska vara."https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208680132787056&set=gm.216649472000504&type=3&theater
Barbro Bruhn
Skriv en kommentar...
Någon som vet ungefär hur lång tid det tar att få hästen stamboksförd och tilläggsregistrerad i Svenska Hästavelsförbundet? Jag skickade in för en vecka sedan men ska anmäla till premeringen i mitten på mars. Då måste det ju vara klart... gahhhh! !!!!
Gilla
Kommentera
Kommentarer
Sandra Lenngren De har sagt 2 månader sen de börja med detta. Men de tar för de mesta längre tid. Om man skickar in rek jag att ta kopior fast du ej tävlar .
GillaSvara5 tim
Marie Sahlman Dom började behandla den idag skrev hon på mail
GillaSvara5 tim
Sandra Lenngren Om du har tur Marie Sahlman säger jag.men ring igen om 4 v
Jag skicka in mitt i början på dec och inte sett röken av de än
Länge sen vi sågs 
GillaSvara14 timHar redigerats
Barbro Bruhn Marie Sahlman är det beslagshäst du ska inregistrera ska du först vända dig till oss SPBK Hästyar för dna test,,,frivilligt,,annars gör vi det med amerikanska polis
Barbro Bruhn
Skriv en kommentar...
Vem är Admin i denna grupp?
Gilla
Kommentera
Kommentarer
Barbro Bruhn
Skriv en kommentar...

2 kommentarer:

  1. Villa Ritz Ängelholms Kommun Hallandsåsen Söderåsen HÖJA med trafficking djur med sin egna släkt i Norrland nu med dessa olagliga djurtraffecking,,då länsstyrelserna med allmänna anmälningar hämtat djur utan undersöka fakta med dna var djuravlares djur som beskylls för inavel då linjeavel inte är förbuden fortsätta med 6.23% på 25% 2ll2r 75% hund som råkats avlöas då dessa inte fört dna på avel i privat verksamhet,,
    Tagga fot https://www.facebook.com/photo.php?fbid=213154442372769&set=a.124126041275610.1073741828.100010346441324&type=3&theater https://www.facebook.com/photo.php?fbid=213019472386266&set=a.124069691281245.1073741827.100010346441324&type=3&theater

    SvaraRadera
  2. Sverige Demokrat som ska starta för skydda männen . https://www.facebook.com/photo.php?fbid=161965544158326&set=t.100010346441324&type=3&theater https://www.facebook.com/photo.php?fbid=182525322102348&set=p.182525322102348&type=3&theater https://www.facebook.com/photo.php?fbid=182525322102348&set=p.182525322102348&type=3&theater

    SvaraRadera