fredag 19 februari 2016

Monica Mocina Jönsson vad får du hot ifrån ?,,Har du anledning att känna dig hotad ?? har du avlat på beslagsdjur så äger du inte aveln,,det hämtas enligt ny lag satt i sverige 2012,,och var ägare har 6 månader på sig hämta djur hos dig då,,så fort vi berättat att djuravel från olagliga beslagsdjur finns på era gårdar var som helst i sverige och i europa och utanför europa så jag ska bara kopplas bort från näringspumpen sen kommer vi göra beslag runt i sverige och sätta dessa djuren i rätt ägarskap http


























Tycker inte artiklar o diskussioner om djurskyddets vara eller icke vara hör hemma i denna grupp. Det finns gott om forum för dylika hästdiskussioner.
Denna sida ska väl ändå handla om Arabhästen i aveln?
8 personer gillar detta.
Kommentarer
Barbro Bruhn arabhästens avel är belamrat angående djurskyddsbeslag som avlats med olagliga beslagshästar som vi i www.arab.se för och ska hämta så absolut högaktuellt för alla som har renrasiga arabhästarna och även Gotlandruss och New Forest och welch cob och welshponnys och svensk ridponny och svensk ridhäst, en svensk arabhäst inte denna är även på avel olagligt i slovenien nu
GillaSvara24 min
Barbro Bruhn https://www.facebook.com/photo.php?fbid=209345436087003&set=a.124069691281245.1073741827.100010346441324&type=3&theater
Barbro Bruhn
14 tim
sss · Helsingborg ·
Maria Rendal och Anette Matson fotograf så vad har ni tänkt göra med Eufemia i Slovenien Kullatorp arabian stud ?? det ska ni lämna in till oss SPBK Sweden då vi äger även dessa arablinjerna med svenska avelsdjur ägarregister ägarinsatta personerna
Barbro Bruhn https://www.facebook.com/photo.php?fbid=209344182753795&set=a.124126041275610.1073741828.100010346441324&type=3&theater
Barbro Bruhn
14 timHelsingborg
vi vet inte vilka som är dom djävligaste djurtjuvarna om det är polisen själv eller tillfrisknande kriminella som även får utbilda sig till veterinärer med läns...
Visa mer
Barbro Bruhn så alla kan vara med och ta del av avel nu via oss SPBK SWEDEN och originalavelsägarna http://www.abc-annons.se/Aladdinn-stammar-med-Nureddinn...
Monica Mocina Jönsson Ärligt talat fattar jag inget av det du skriver eller hänvisar till.

Varför kör du denna propaganda på denna sidan????...Visa mer

GillaSvara17 min
Barbro Bruhn detta är diskussionforum på facebook som startats gällande arabhästen,,och det gäller ju faktiskt rasen som ska bibehållas med vårt kulturföretag som är 12 stegs företag med London och WAHO medwww.arab.se dokumeterade ab bolag hästar och LTD är också...Visa mer

ARAB Registratur Aktiebolag ägs av Stiftelsen Svenska Arabhästregistret, SAHR, och är fristående från Svenska Arabhästföreningen, SAHF.SAHRs 2011SAHRs styrelseARAB ABs
ARAB.SE
Monica Mocina Jönsson Än en gång:

Tycker inte artiklar o diskussioner om djurskyddets vara eller icke vara hör hemma i denna grupp. Det finns gott om forum för dylika hästdiskussioner.

GillaSvara12 min
Barbro Bruhn ja du får tycka vad du vill vi vet du har omhändertagna djur med din familj så vi hämtar dom sen
GillaSvara10 min
Barbro Bruhn så jag ska bara kopplas bort från näringspumpen sen kommer vi göra beslag runt i sverige och sätta dessa djuren i rätt ägarskaphttp://pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.se/.../monic...

PITBULLFORFATTAREBARBROBRUHN.BLOGSPOT.COM|AV SPBK SWEDEN OFFICE DJUR OCH JORDBRUK
Monica Mocina Jönsson Vad är detta för hot???????
GillaSvara4 min
Monica Mocina Jönsson Elisabeth Ivarsson!!! Är detta ok att hota medlemmar i gruppen???
GillaSvara3 min
Barbro Bruhn vad får du hot ifrån ?,,Har du anledning att känna dig hotad ?? har du avlat på beslagsdjur så äger du inte aveln,,det hämtas enligt ny lag satt i sverige 2012,,och var ägare har 6 månader på sig hämta djur hos dig då,,så fort vi berättat att djuravel från olagliga beslagsdjur finns på era gårdar var som helst i sverige och i europa och utanför europa så jag ska bara kopplas bort från näringspumpen sen kommer vi göra beslag runt i sverige och sätta dessa djuren i rätt ägarskap http://pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.se/.../monic...

PITBULLFORFATTAREBARBROBRUHN.BLOGSPOT.COM|AV SPBK SWEDEN OFFICE DJUR OCH JORDBRUK
Barbro Bruhn

Skriv en kommentar...

2 kommentarer:

  1. så du Helsingborgs Dagblad​ har du hittat ännu vem jag är ?? och vem som är min Farmpr som virkat min rosa klänning jag har när HD Fotar denna bilden när jag ska börja 1 klass då både dansar jag balett för Birgitta Annerfjell som startat Tassebo helsingborg som Linnea Stålhandske begränsat och terrat samt jag rider på helsingborgs ridhus på Berga innan det flyttas till Fredriksdal som nu flyttats till Filborna så vi vet alla stammar från Picasso, Hera, Vanja och Rex och flera av sveriges hästar vissa har fått av politiken som missbrukats av vissa och det sitter alltså politiker och poliser och advokater med andra personers djur som vi ska hämta,,så har ni jornalister även djur vi ska hämta får ni gärna meddela oss,,det ger er lägre straff då
    och rider gör jag sen med på Björka Ponny klubb med min syster Annika Ekman som har hand om Brunte Gotlandruss valack och jag rider Jackie Gotlandsruss Hingsten som vi var på väg att kölpa så försvann hann helt plötsligt,,även shetlandsponny lottades ur från Björka stall,,och även Piccolo och det kan redan då varit olagligt,,så all preskibering är borta gällande viss ordning i nta lagar sverige antagit tillsammans med samarbete med usa och vi för även nu COLDCASE med SPBK SWEDEN Helsingborgs stad​ ,,,vi dvs säga Jag Barbro Bruhn med våra kompisar och mc folk och raggarfolk från Skåne har haft hand om sveriges arabhästar och connemara ponnies även Sveriges Galoppstammar och Travhäststammar av toroughbred och Gotlandsruss ,islandshästar och shetlandsponny och även grundlinjerna det som blev svensk ridponny sen redan från 1960 talet från Helsingborg kommun så vi har dna i svenska jordbruksverket och i ARAB WAHO globalt http://pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.se/2016/02/monica-monica-jonsson-vad-far-du-hot.html

    SvaraRadera
  2. Det kommer häktas många mc klubb medlemmar nu för ta reda på vilken internationell mc klubb eller inte mc klubb detornerade bomben i Helsingborg Efter bomben small och startade branden cirkulerade motorscyklar med klubbvästar .lägenhetenhersinnehavare var i slamsor och id dna utförs det har 220 personer blivit bostadslösa och är skräckslagna
    Den mc klubb som satte fyr med bomb i Helsingborg .Vilken mc klubb var det Kan ni Hells Angels Bandidos Saturdarah kontrollera det ? För jag vet det är inte ni då vi hjälper er få era odlingar och djur med Skåne och Arizona
    vi dvs säga Jag Barbro Bruhn med våra kompisar och mc folk och raggarfolk från Skåne har haft hand om sveriges arabhästar och connemara ponnies redan 1960 talet från Helsingborg kommun så vi har dna i svenska jordbruksverket och i ARAB WAHO globalt http://pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.se/2016/02/monica-monica-jonsson-vad-far-du-hot.html

    SvaraRadera