fredag 26 februari 2016

Marielle Thörnqvist säger till Barbro Bruhn Foliehatten... skaver den? Barbro Bruhn svarar nä vi lägger inte av vi gör det för våra barn och våra förfäders skull och kommande generationer i Sverige som globalt hjälper flyktingar med UK AID nu



Marielle Thörnqvist Foliehatten... skaver den?
GillaSvara1Alldeles nyss
Barbro Bruhn
Skriv en kommentar...
Carina Nordell är du för eller mot Svenska Jordbruksverkets tilläggsregister på Hästar som nu startade 2016 ?
MVH Sverige Demokrat Barbro Bruhn
Kommentarer
Barbro Bruhn Carina Nordell Svenska Hästars Värn med Åsa Hagelkvist (V) styrelsen är du för eller mot Svenska Jordbruksverkets tilläggsregister på Hästar som nu startade 2016 ? och vilken politisk tillhörighet och religoionverksamhet är du i med dina föreningar Carina Nordell
MVH Sverige Demokrat Barbro Bruhn
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=212612822426931&set=gm.252997731699011&type=3&theater
Barbro Bruhn till Vi som motsätter oss tilläggsregistrering av häst
Carina Nordell är du för eller mot Svenska Jordbruksverkets tillågsregister på Hästar som nu startade 2016 ?
Barbro Bruhn och jojo se här och jag frågar dig då samtidigt vilken ryttarförening är du med i Jojo Johansson Carina Nordell Svenska Hästars Värn med Åsa Hagelkvist (V) styrelsen är du för eller mot Svenska Jordbruksverkets tilläggsregister på Hästar som nu startade 2016 ? och vilken politisk tillhörighet och religoionverksamhet är du i med dina föreningar Carina Nordell
MVH Sverige Demokrat Barbro Bruhn
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=212612822426931&set=gm.252997731699011&type=3&theater
Jenifer Nilsson Men gå och lägg dig.
GillaSvara61 tim
Madeleine Järvstråt Har väl ingen betydelse vilken politisk tillhörighet man har!!
GillaSvara11 tim
Michael Cassaras Ursäkta mig men med vilken rätt ställer du dessa frågor?
Ta nu och kryp tillbaka under den sten du kom fram ifrån och sköt dig själv.
GillaSvara51 tim
Barbro Bruhn ta du fram stoet Michael Cassaras,,och fölet jag har filmen där du flåsar
GillaSvara55 min
Michael Cassaras Är det Lucy du menar så går hon i hagen tillsammans med våra andra hästar.
GillaSvara147 min
Barbro Bruhn
Skriv ett svar...
Barbro Bruhn du har kört ut svenska hästar och kört in andra hästar igen utan att medela uppfödarna Michael Cassaras och du är avhoppad moderat och nu Kristdemokrat,,vilket Björn Dahlen med är,,så jag kommer att rensa era politiska kontor med fbi poliser sen
GillaSvara54 min
Michael Cassaras Jag kör hästar både hit och dit i Europa och det är självklart inte alltid samma hästar ut som hem. Det är mitt yrke. Vad har det med saken att göra?
Helt rätt att jag har hoppat av Moderaterna men har inte gått till KD utan till vårt lokala parti Kung...Visa mer
GillaSvara248 min
Barbro Bruhn
Skriv ett svar...
Eva Sjölin Totalt ointressant kasta  på varann på era egna fbsidor
Sluta gillaSvara455 min
My Magnusson Är det bara jag som inte förstår relevansen?? Partifråga? Nje...
GillaSvara351 min
Madeleine Järvstråt Om du har problem med vissa personer Barbro Bruhn så föreslår jag att du sköter det utanför den här gruppen och gör det privat istället.
GillaSvara446 min
Zandra Idenius Människan behöver helt klart hjälp, kan admin Johanna Spetsvara vänlig och plocka bort och blockera denna person innan gruppen fylls av irrelevant innehåll och får en oseriös stämpel... Tack!
GillaSvara742 min
Michael Cassaras Vore nog väldigt bra om tråden plockades bort.
GillaSvara541 min
Madeleine Järvstråt Håller med!!
GillaSvara41 min
Zandra Idenius jag har anmält inlägget til admin Emoji smile
GillaSvara339 min
Madeleine Järvstråt Bra Emoji smile
GillaSvara39 min
Barbro Bruhn
Skriv ett svar...
Jenny Berggren Franze'n Herre jösses, väx upp kvinna 
GillaSvara19 min
Jenifer Nilsson Akta så hon inte kommer med sina fbi poliser till dig med 🙊
GillaSvara15 min
Barbro Bruhn
Skriv ett svar...
Jenny Alexandra Skrattar o skrattar! Ont i mungipan snart! Alla mina fördomar om sd besannades i ett enda inlägg!
GillaSvara27 min
Barbro Bruhn jag har inte gått med ännu,,det sker den 29 februari,,jag är moderat och är socialdemokrat med och har eget djurägarparti som byggt upp detta till alla sveriges politiker,,och nu vet sd vad ni gjort då jag skickade det i natt och bi alla kan då skratta glatt för Danmark har era svenska hästar vi ska hämta hem till oss svenskar och kom ihåg på 5 år försvann 50 000 hästar från sverige som vi nu kan överblicka inte okända slaktar och äter upp era djur,,för vi har alla djurarterna i spbk sweden för alla nationerna i världen
GillaSvara1 min
My Magnusson Det här är löjligt. Bara att radera och blocka?
Barbro Bruhn
Skriv en kommentar...

1 kommentar:

  1. So to breeders put 3 owners on one pup and put 3 hosters and 3 supporters and breeder put first 100 % and shall own both male and bitch for gett 100%.
    Are you 2 different owner to pups parent you put 50 %. You do same on horses and cows and goats and on heen and chicken and rooster and lamm and sheep and rabbits and sneaks. Engelsk Bulldog connect now USA och Mexico with Sweden London SPBK office national animals etablering Svenska Avelsdjur ägaregistrering father and son and Father and doughter with grandchildren And grand parents

    SvaraRadera