torsdag 18 februari 2016

Jag vill ifrågasätta Barbro Bruhns inlägg om stamtavlor. Speciellt då hon lagt upp en bild på mitt ena sto? Vad är detta och varför spamma? Dessutom både stavat hästnamnet fel och fel info om ägaren. Bilden är min som jag har tagit. Någon har ägnat sig åt att hitta en bild på min häst sen inte ägna sig åt rätt info












 emma hansson med annan tar oves hund vars bror sen överlever inte sorgen över deras hundar tas



Jag vill ifrågasätta Barbro Bruhns inlägg om stamtavlor. Speciellt då hon lagt upp en bild på mitt ena sto? Vad är detta och varför spamma? Dessutom både stavat hästnamnet fel och fel info om ägaren. Bilden är min som jag har tagit. Någon har ägnat sig åt att hitta en bild på min häst sen inte ägna sig åt rätt info
Du gillar detta.
Kommentarer
Eleonore Ring Vilket sto har hon lagt upp ?
GillaSvara4 tim
Eleonore Ring Ok hon lägger upp så på många hästar
GillaSvara3 tim
Elina Kronquist Men ifrågasätter detta då namn på ägare och häst inte stämmer.. Men stam och bild stämmer
GillaSvara3 tim
Elina Kronquist Dessutom har Lina ett förflutet som gör att man är extra uppmärksam.
GillaSvara3 tim
Eleonore Ring Detta samma häst väl.
Men hon har sånt program. Så hon byter namn. ...Visa mer

GillaSvara3 tim
Elina Kronquist Det är mitt sto.
Där står fel ägare av godkända själ.

GillaSvara3 tim
Eleonore Ring Men varför har du inte byt ägare.
Som du svara de fel ägare.

GillaSvara3 tim
Maja Dellerstam Hon håller på så inom hund också. Anmäl!
GillaSvara5 min
Barbro Bruhn det är ett stulet sto som vi ska ta ägarrätten tillbaka på iwww.arab.se

ARAB Registratur Aktiebolag ägs av Stiftelsen Svenska Arabhästregistret, SAHR, och är fristående från Svenska Arabhästföreningen, SAHF.SAHRs 2011SAHRs styrelseARAB ABs
ARAB.SE
Barbro Bruhn samma med hundar och katter som länsveterinärer delat ut olagligt
GillaSvara4 min
Barbro Bruhn Elisabeth Ivarsson ska få ägarskap med av oss
Barbro Bruhn getter,åsnor,och kor ska med rättas ägare till och även gårdar och marker ska tas tillbaka till djurägarna och djuravlarna och djurhållare
GillaSvara3 min
Barbro Bruhn vi kontaktar nu un med hästavlarna
GillaSvara2 min
Barbro Bruhn så jag bloggar detta nu för un får våra bloggar och Forystabloggarna ska med lämnas till UN dvs FN nu
GillaSvara2 min
Barbro Bruhn ni kanske inte vet om ni har hälade djur och ny lag i sverige kom 2012 och allt hälat ska lämnas till första ägarna dvs avlarna och sedan delas ut med rätta papper och Greve Hamiltons galoppörstammar är med stulna så svensk galopp och svensk trav vet vi hjälper dessa och deras jockeys och ägare få kontroll på svenska hästarna igen även djurskyddschefen i sverige vet vi samarbetar med 21 länsstyrelser nu
GillaSvaraAlldeles nyss

så elenore ring du har stulut mitt företags grupp på facebook så släpp in mig i min egna företags facebook nu annars kommer polis tilll din gård och tar dna
Barbro Bruhn jag har köpt dina djur vi rädda och dom är inte till salu
Barbro Bruhn så du kan inte lägga dig på rygg nu och rida på din dotters hästar vi räddade
Barbro Bruhn elenore ring är ulrika elowsson
Barbro Bruhn och fått för sig att reda ut dom här brotten med andras djur och ha vissa djur med andra det går inte
Barbro Bruhn det är djur 100 år tillbaka som ska delas ut
Barbro Bruhn anna kontio och elisabeth fritz massi är i det som kallaswww.voov.se
Barbro Bruhn med björn dahlen och flera poliser och advokater och djurhandläggare har arbetat korrupt
Barbro Bruhn just nu har dom även anförskaffat sig Danmarks djur och kan inte dela ut djuren det är därför ni ej får fatt i nattis djur
Barbro Bruhn vi har säkrat 100 djurarter till sverige och dansmark och Norge

Barbro Bruhn så elenore ring äger hästen arabstoet du Elina krimquist säger du äger och vi SPBK SWEDEN med svenska avelsdjur ägarregistrering Helsingborg äger denna hästens alla avkommor via köpenhamn vi kontrakt vi gjort med elenore för rädda hennes familjs djur,,så vi stjäler inte djur från ulrica elowsson vi hjälper henne nu föra näring från Köpenhamn då det satts olagligt djurförnud på henne med


Barbro Bruhn
Skriv en kommentar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar