torsdag 18 februari 2016

jag har kontakt med Björn Dahlen angående dna ska sättas nu på djuren som togs i Blekinge då dessa hämta djuren utan att kontakta Nordvästra skånes polis åklagare som Blekinge ska, så vi säkrar hundar till skk och akc och the kc via spbk sweden helsingborg med SLU samt alla hästarna som är dna med www.arab.se och svensk galopp och svensk trav och svenska ridhöstar och svensk ridponies och jag har själv kontakt med felra som har min uppfödning av apbt så alla hundarna från min stam föär hjälp angående demodex som ska skötas med rätt mediciner vilket det inte gör då skk inte ger med agria fullgott skydd därför har vi svenska pitbullklubben fullt skydd för apbt som avlats med våra kennelar som vi har dna i slu med och skk med

 vi har säkrat 100 djurarter till sverige och dansmark och Norge
GillaSvara38 min
Barbro Bruhn så elenore ring äger hästen arabstoet du Elina krimquist säger du äger och vi SPBK SWEDEN med svenska avelsdjur ägarregistrering Helsingborg äger denna hästens alla avkommor via köpenhamn vi kontrakt vi gjort med elenore för rädda hennes familjs djur,,så vi stjäler inte djur från ulrica elowsson vi hjälper henne nu föra näring från Köpenhamn då det satts olagligt djurförnud på henne med
GillaSvara12 min
Barbro Bruhn så jag har kontakt med Björn Dahlen angående dna ska sättas nu på djuren som togs i Blekinge då dessa hämta djuren utan att kontakta Nordvästra skånes polis åklagare som Blekinge ska, så vi säkrar hundar till skk och akc och the kc via spbk sweden helsingborg med SLU samt alla hästarna som är dna med www.arab.se och svensk galopp och svensk trav och svenska ridhöstar och svensk ridponies och jag har själv kontakt med felra som har min uppfödning av apbt så alla hundarna från min stam föär hjälp angående demodex som ska skötas med rätt mediciner vilket det inte gör då skk inte ger med agria fullgott skydd därför har vi svenska pitbullklubben fullt skydd för apbt som avlats med våra kennelar som vi har dna i slu med och skk med













2 kommentarer:

  1. våra fler och nya telenummer är 070 29 29 534 och 070 29 29 161
    jag har kontakt med Björn Dahlen angående dna ska sättas nu på djuren som togs i Blekinge då dessa hämta djuren utan att kontakta Nordvästra skånes polis åklagare som Blekinge ska, så vi säkrar hundar till skk och akc och the kc via spbk sweden helsingborg med SLU samt alla hästarna som är dna med www.arab.se och svensk galopp och svensk trav och svenska ridhöstar och svensk ridponies och jag har själv kontakt med felra som har min uppfödning av apbt så alla hundarna från min stam föär hjälp angående demodex som ska skötas med rätt mediciner vilket det inte gör då skk inte ger med agria fullgott skydd därför har vi svenska pitbullklubben fullt skydd för apbt som avlats med våra kennelar som vi har dna i slu med och skk med

    SvaraRadera
  2. våra fler och nya telenummer är 070 29 29 534 och 070 29 29 161 samt äldre är 042 1579 00 0ch 0702971802 som även fortfarande är verksamma telefoner
    jag har kontakt med Björn Dahlen och ARAB angående dna ska sättas nu på djuren som togs i Blekinge då dessa hämta djuren utan att kontakta Nordvästra skånes polis åklagare som Blekinge ska, så vi säkrar hundar till skk och akc och the kc via spbk sweden helsingborg med SLU samt alla hästarna som är dna med w ww.arab.se och svensk galopp och svensk trav och svenska ridhöstar och svensk ridponies och jag har själv kontakt med felra som har min uppfödning av apbt så alla hundarna från min stam föär hjälp angående demodex som ska skötas med rätt mediciner vilket det inte gör då skk inte ger med agria fullgott skydd därför har vi svenska pitbullklubben fullt skydd för apbt som avlats med våra kennelar som vi har dna i slu med och skk med https://www.facebook.com/photo.php?fbid=209254219429458&set=p.209254219429458&type=3&theater

    SvaraRadera