fredag 19 februari 2016

företag kommer ta bort att dessa sponsrar er Agneta Kores med UN nu om inte ni reder ut era beslag ni gjort olagligt via medvetet inte anmäla hästststölder som skett med poliser som inte använt åklagare på våra kunder vi har i svenska avelsdjur ägarregistreringar


    så ni som för näringsverksamhet med hästar får hjälp av oss svenskar nu när UN går in och rättar sverige,,gäller allat som har med hästar och djurarter som skulptur måleri och desigb vi skyddar med copyright vi skyddar all avel med cipy avel right med mvh SPBK Hästar VD Sverige Barbro Bruhn
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat Agneta Kores foto.
    2 min
    så företag kommer ta bort att dessa sponsrar er Agneta Kores med UN nu om inte ni reder ut era beslah ni gjort olagligt via medvetet inte anmäla hästststölder som skett med poliser som inte använt åklagare på våra kunder vi har i svenska avelsdjur ägarregistreringar
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat Dilmah Teafoto.
    3 min
    så för du något här med hästar och hjälpte inte till när Karin Lundborg stal 7 hästar och grisar i sverige så granskas din verksamhet med hästar och te agneta kores vilka du bygger upp denna te om du har med svenska hästars värn som för ut och in hästar med Lena Järkelid som inte kan registrera vilka som äger djuren då hon är jävig som beslaghäst djurhandläggare samma med dessa som räddar hundar i spanien det är så ni för in och ut andras hästar från sverige min suster har sj...
    Visa mer
    Dilmah Tea
    The second largest island of the Palk Strait in Northern Sri Lanka, Delft is home to a significant population of wild horses - a legacy left behind by the Portu...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    hur går det med teet kompaniet Agneta Kores
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat Agneta Kores foto.
    9 min
    hur går det med <TEET Agneta Kores...har du satt dig som ägare på tee företag inom 18 månader tas ditt företag med PEP samt din svarta pre arab häst på gräsmattan kan vara hälade stamavel och då tas den avkomman med i beslag av spanska polisen som kan vara Argentina nu
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat Agneta Kores foto.
    9 min
    hur går det med <TEET Agneta Kores...har du satt dig som ägare på tee företag inom 18 månader tas ditt företag med PEP samt din svarta pre arab häst på gräsmattan kan vara hälade stamavel och då tas den avkomman med i beslag av spanska polisen som kan vara Argentina nu
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    hur går det med <TEET Agneta Kores...har du satt dig som ägare på tee företag inom 18 månader tas ditt företag med PEP samt din svarta pre arab häst på gräsmattan kan vara hälade stamavel och då tas den avkomman med i beslag av spanska polisen som kan vara Argentina nu
    https://www.facebook.com/agneta.kores.5?fref=ts
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    4 tim
    hur går det med <TEET Agneta Kores...har du satt dig som ägare på tee företag inom 18 månader tas ditt företag med PEP samt din svarta pre arab häst på gräsmattan kan vara hälade stamavel och då tas den avkomman med i beslag av spanska polisen som kan vara Argentina nu
    Barbro Bruhn
    4 timHelsingborg
    vi spbk sweden äger flera hingstar så Agneta Kores Förvarsmakten i Länsstyrelse Västra Götaland var har du den svarta pre arab hästen papper nu som du hade på d...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har uppdaterat sin omslagsbild.
    4 tim
    vi spbk sweden äger flera hingstar med svenska avelsdjurägarregistrering SPBK hästar SPBK Sweden LTD Living Animal Museum & Living ART Museum Helsingborg https://www.facebook.com/photo.php?fbid=209669136054633&set=p.209669136054633&type=3&theater
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    vi spbk sweden äger flera hingstar så Agneta Kores Förvarsmakten i Länsstyrelse Västra Götaland var har du den svarta pre arab hästen papper nu som du hade på din omslagsbild ? SPBK SWEDEN Helsingborg är med svenska avelsdjurägarregistrering SPBK hästar SPBK Sweden LTD Living Animal Museum & Living ART Museum Helsingborg https://www.facebook.com/photo.php?fbid=209669136054633&set=p.209669136054633&type=3&theater
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn Agneta Kores Förvarsmakten i Länsstyrelse Västra Götaland var har du den svarta pre arab hästen papper nu som du hade på din omslagsbild ?
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    4 timHelsingborg
    vi spbk sweden äger flera hingstar med svenska avelsdjurägarregistrering SPBK hästar SPBK Sweden LTD Living Animal Museum & Living ART Museum Helsingborg https://www.facebook.com/photo.php?fbid=209669136054633&set=p.209669136054633&type=3&theater
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    4 tim
    sedan drabbades hingstägaren av en hjärnblödning pga av all stress som djurhandläggare med djurstölden gör utan åklagare så hon är på väg att tillfriskna nu liksom jag är med redo med 100 avelsägare som reser sig när UN dömer vi lovar vi äger 100 djurarter med admek administraör inreggar 2012
    Barbro Bruhn
    4 tim
    Monica Mocina Jönsson du kan ju ringa Mansifittan och Bodström kuken och fråga dom om dom fått rätt på kondomen på sammagång om vad dom gör om en kondom går sön...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    4 tim
    norsk ägare ska sättas in på denna hingsten det vet Svensk Travsport om ayy vi spbk har anmält hingdetn stulen till svensk travsport som vill ha svar från domstol och då dka dessa få det via UN då dveriges domstolar med är korrumperade just mu med Mats Åhlund ochsvensk skogsföretagsägare äger med hingsten Knotteman med 6 ston och chitzy skk och sverak perserkatter och perserbondkattras som fått tvångförsälja sin gård med påhitteviten av djurhandläggare som säger sig arbeta ...
    Visa mer
    Barbro Bruhn
    4 tim
    Monica Mocina Jönsson du kan ju ringa Mansifittan och Bodström kuken och fråga dom om dom fått rätt på kondomen på sammagång om vad dom gör om en kondom går sön...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har lagt till 8 nya foton.
    4 timHelsingborg
    Monica Mocina Jönsson du kan ju ringa Mansifittan och Bodström kuken och fråga dom om dom fått rätt på kondomen på sammagång om vad dom gör om en kondom går sönder om Assange hade en sådan kondom då och vad han skulle anklagas för då i så fall och om du ska anmäla nu mig för du känner dig hotad som du försöker ge intryck på arabhästen i avel,,så ta den byrån så vi kan hitta fler djur ni stulit med HÄLERI via korrupta Poliser med 4000 personers listan med Elisabeh Mansi Stockh...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat David C. Lopez foto.
    5 tim
    Smiley heart Smiley heart Smiley heart
    David C. Lopez har uppdaterat sin profilbild.
    First winner "I Did It His Way" at Monmouth Park
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Monica Mocina Jönsson du kan ju ringa Mansifittan och Bodström kuken och fråga dom om dom fått rätt på kondomen på sammagång om vad dom gör om en kondom går sönder om Assange hade en sådan kondom då och vad han skulle anklagas för då i så fall och om du ska anmäla nu mig för du känner dig hotad som du försöker ge intryck på arabhästen i avel,,så ta den byrån så vi kan hitta fler djur ni stulit med HÄLERI via korrupta Poliser med 4000 personers listan med Elisabeh Mansi Stockh...
    Visa mer
    PITBULLFORFATTAREBARBROBRUHN.BLOGSPOT.COM|AV SPBK SWEDEN OFFICE DJUR OCH JORDBRUK
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    så du Helsingborgs Dagblad har du hittat ännu vem jag är ?? och vem som är min Farmpr som virkat min rosa klänning jag har när HD Fotar denna bilden när jag ska börja 1 klass då både dansar jag balett för Birgitta Annerfjell som startat Tassebo helsingborg som Linnea Stålhandske begränsat och terrat samt jag rider på helsingborgs ridhus på Berga innan det flyttas till Fredriksdal som nu flyttats till Filborna så vi vet alla stammar från Picasso, Hera, Vanja och Rex och flera...
    Visa mer
    PITBULLFORFATTAREBARBROBRUHN.BLOGSPOT.COM|AV SPBK SWEDEN OFFICE DJUR OCH JORDBRUK
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    så du Helsingborgs Dagblad har du hittat ännu vem jag är ?? och vem som är min Farmpr som virkat min rosa klänning jag har när HD Fotar denna bilden när jag ska börja 1 klass då både dansar jag balett för Birgitta Annerfjell som startat Tassebo helsingborg som Linnea Stålhandske begränsat och terrat samt jag rider på helsingborgs ridhus på Berga innan det flyttas till Fredriksdal som nu flyttats till Filborna så vi vet alla stammar från Picasso, Hera, Vanja och Rex och flera...
    Visa mer
    PITBULLFORFATTAREBARBROBRUHN.BLOGSPOT.COM|AV SPBK SWEDEN OFFICE DJUR OCH JORDBRUK
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    så du Helsingborgs Dagblad har du hittat ännu vem jag är ?? och vem som är min Farmpr som virkat min rosa klänning jag har när HD Fotar denna bilden när jag ska börja 1 klass då både dansar jag balett för Birgitta Annerfjell som startat Tassebo helsingborg som Linnea Stålhandske begränsat och terrat samt jag rider på helsingborgs ridhus på Berga innan det flyttas till Fredriksdal som nu flyttats till Filborna så vi vet alla stammar från Picasso, Hera, Vanja och Rex och flera...
    Visa mer
    PITBULLFORFATTAREBARBROBRUHN.BLOGSPOT.COM|AV SPBK SWEDEN OFFICE DJUR OCH JORDBRUK
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    5 tim
    så du Helsingborgs Dagblad har du hittat ännu vem jag är ?? och vem som är min Farmpr som virkat min rosa klänning jag har när HD Fotar denna bilden när jag ska börja 1 klass då både dansar jag balett för Birgitta Annerfjell som startat Tassebo helsingborg som Linnea Stålhandske begränsat och terrat samt jag rider på helsingborgs ridhus på Berga innan det flyttas till Fredriksdal som nu flyttats till Filborna så vi vet alla stammar från Picasso, Hera, Vanja och Rex och flera...
    Visa mer
    Barbro Bruhn
    5 tim
    så du Helsingborgs Dagblad har du hittat ännu vem jag är ?? och vem som är min Farmpr som virkat min rosa klänning jag har när HD Fotar denna bilden när jag sk...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    5 tim
    så du Helsingborgs Dagblad har du hittat ännu vem jag är ?? och vem som är min Farmpr som virkat min rosa klänning jag har när HD Fotar denna bilden när jag ska börja 1 klass då både dansar jag balett för Birgitta Annerfjell som startat Tassebo helsingborg som Linnea Stålhandske begränsat och terrat samt jag rider på helsingborgs ridhus på Berga innan det flyttas till Fredriksdal som nu flyttats till Filborna så vi vet alla stammar från Picasso, Hera, Vanja och Rex och flera...
    Visa mer
    Barbro Bruhn
    5 tim
    så du Helsingborgs Dagblad har du hittat ännu vem jag är ?? och vem som är min Farmpr som virkat min rosa klänning jag har när HD Fotar denna bilden när jag sk...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    5 tim
    så du Helsingborgs Dagblad har du hittat ännu vem jag är ?? och vem som är min Farmpr som virkat min rosa klänning jag har när HD Fotar denna bilden när jag ska börja 1 klass då både dansar jag balett för Birgitta Annerfjell som startat Tassebo helsingborg som Linnea Stålhandske begränsat och terrat samt jag rider på helsingborgs ridhus på Berga innan det flyttas till Fredriksdal som nu flyttats till Filborna så vi vet alla stammar från Picasso, Hera, Vanja och Rex och flera...
    Visa mer
    Barbro Bruhn
    5 tim
    så du Helsingborgs Dagblad har du hittat ännu vem jag är ?? och vem som är min Farmpr som virkat min rosa klänning jag har när HD Fotar denna bilden när jag sk...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har lagt till 5 nya foton.
    5 timHelsingborg
    vi dvs säga Jag Barbro Bruhn med våra kompisar och mc folk och raggarfolk från Skåne har haft hand om sveriges arabhästar och connemara ponnies även Sveriges Galoppstammar och Travhäststammar av toroughbred och Gotlandsruss ,islandshästar och shetlandsponny och även grundlinjerna det som blev svensk ridponny sen redan från 1960 talet från Helsingborg kommun så vi har dna i svenska jordbruksverket och i ARAB WAHO globalthttp://pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.se/…/monica-mo…
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn så du Helsingborgs Dagblad har du hittat ännu vem jag är ?? och vem som är min Farmpr som virkat min rosa klänning jag har när HD Fotar denna bilden när jag ska börja 1 klass då både dansar jag balett för Birgitta Annerfjell som startat Tassebo helsin...Visa mer
    PITBULLFORFATTAREBARBROBRUHN.BLOGSPOT.COM|AV SPBK SWEDEN OFFICE DJUR OCH JORDBRUK
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    5 tim
    vi dvs säga Jag Barbro Bruhn med våra kompisar och mc folk och raggarfolk från Skåne har haft hand om sveriges arabhästar och connemara ponnies även Sveriges Galoppstammar och Travhäststammar av toroughbred och Gotlandsruss ,islandshästar och shetlandsponny och även grundlinjerna det som blev svensk ridponny sen redan från 1960 talet från Helsingborg kommun så vi har dna i svenska jordbruksverket och i ARAB WAHO globalthttp://pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.se/…/monica-mo…
    Barbro Bruhn har uppdaterat sin profilbild.
    Tobacco ,Sex, Morfin Alkohol & Lemonad with sugar are allouded after countrys each laws and each organisations rules so To Stockholm Göteborg Malmö Helsingborg...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn vi dvs säga Jag Barbro Bruhn med våra kompisar och mc folk och raggarfolk från Skåne har haft hand om sveriges arabhästar och connemara ponnies redan 1960 talet från Helsingborg kommun så vi har dna i svenska jordbruksverket och i ARAB WAHO globalthttp://pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.se/.../monic...
    PITBULLFORFATTAREBARBROBRUHN.BLOGSPOT.COM|AV SPBK SWEDEN OFFICE DJUR OCH JORDBRUK
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    5 tim
    vi dvs säga Jag Barbro Bruhn med våra kompisar och mc folk och raggarfolk från Skåne har haft hand om sveriges arabhästar och connemara ponnies redan 1960 talet från Helsingborg kommun så vi har dna i svenska jordbruksverket och i ARAB WAHO globalt http://pitbullforfattarebarbrobruhn.blogspot.se/…/monica-mo…
    Barbro Bruhn
    19 tim
    sss · Helsingborg ·
    Maria Rendal och Anette Matson fotograf så vad har ni tänkt göra med Eufemia i Slovenien Kullatorp arabian stud ?? det ska ni lämna in till oss SPBK Sweden då vi äger även dessa arablinjerna med svenska avelsdjur ägarregister ägarinsatta personerna
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    vi dvs säga Jag Barbro Bruhn med våra kompisar och mc folk och raggarfolk från Skåne har haft hand om sveriges arabhästar och connemara ponnies redan 1960 talet från Helsingborg kommun så vi har dna i svenska jordbruksverket och i ARAB WAHO globalt
    PITBULLFORFATTAREBARBROBRUHN.BLOGSPOT.COM|AV SPBK SWEDEN OFFICE DJUR OCH JORDBRUK
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat en länk
    5 tim
    PITBULLFORFATTAREBARBROBRUHN.BLOGSPOT.COM|AV SPBK SWEDEN OFFICE DJUR OCH JORDBRUK
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    så jag ska bara kopplas bort från näringspumpen sen kommer vi göra beslag runt i sverige och sätta dessa djuren i rätt ägarskap
    PITBULLFORFATTAREBARBROBRUHN.BLOGSPOT.COM|AV SPBK SWEDEN OFFICE DJUR OCH JORDBRUK
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Monica Mocina Jönsson jag ska bara kopplas bort från näringpumpen sen kommer vi med poliser
    PITBULLFORFATTAREBARBROBRUHN.BLOGSPOT.COM|AV SPBK SWEDEN OFFICE DJUR OCH JORDBRUK
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    så alla kan vara med och ta del av avel nu via oss SPBK SWEDEN och originalavelsägarna
    Annons "Aladdinn stammar med Nureddinn och Nadir ox Raffles ox", IDnr 370983, i kategori Hästar, hos Abc-annons.se köp och sälj-marknad.
    ABC-ANNONS.SE
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    6 tim
    vi vet vem som äger Eufemia så
    Barbro Bruhn
    19 timHelsingborg
    vi vet inte vilka som är dom djävligaste djurtjuvarna om det är polisen själv eller tillfrisknande kriminella som även får utbilda sig till veterinärer med läns...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    6 tim
    djuren tas inna Feodaldomstolen med Anders Ygeman du som är Sveriges inrikesminister har nu ansvar att rätta dettta
    Barbro Bruhn
    6 timHelsingborg
    för vissa på denna listan är satt som Ryska medborgare som är inte ryska medborgare dom är danska medborgare boendes i Sverige och flyttat
    och då skickar dessa ...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    6 tim
    och Gunnar Arnarson islandsmästare och islandshingstägare av Orri och Hrafn linjerna som är Otur fra ____ är min Islandshäst jag importerar sammansatt i ägarskap med Island när jag flyttade hem till Sverige igen.
    fick jag även höra när jag ska vara mamma ledig en massa kontigheter vi utlandssvenskar utsätts för av försäkringskassan att vi skulle vara utförsäkrade och Island ska ta hand om vår mammaledighet
    så det är säkert många på kö som behöver vår hjälp som även är svenska...
    Visa mer
    Barbro Bruhn
    6 timHelsingborg
    för vissa på denna listan är satt som Ryska medborgare som är inte ryska medborgare dom är danska medborgare boendes i Sverige och flyttat
    och då skickar dessa ...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    för vissa på denna listan är satt som Ryska medborgare som är inte ryska medborgare dom är danska medborgare boendes i Sverige och flyttat
    och då skickar dessa dansk polis hämta sina Galopp och Quarterhästar och arabhästar ni tagit med feodaldomstol via Djurhandläggare Linnea Stålhandske och Djurhandläggare Karin Dahlen med Enhetschef Marcus Björklund och enhetschef Karin Lundborg utan Åklagare och utan Husrannsakan med manipulerade statliga dokumnet som inte är förenligt enl...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn Jag har även Badat i Isländska källor både naturliga och anläggningarna och bastat med isländskt vattenbastu, samt Peter gjorde en bastu där på island vi satt i kontutställing i Reykjavik
    Barbro Bruhn för vissa på denna listan är satt som Ryska medborgare som är inte ryska medborgare dom är danska medborgare boendes i Sverige och flyttat
    och då skickar dessa dansk polis hämta sina Galopp och Quarterhästar och arabhästar ni tagit med feodaldomstol vi...Visa mer
    GillaSvara6 tim
    Barbro Bruhn
    Skriv ett svar...
    för vissa på denna listan är Ryska medborgare som är inte ryska medborgare dom är danska
    och då skickar dessa dansk polis hämta sina Galopp och Quarterhästar och arabhästar ni tagit med feodaldomstol via Djurhandläggare Linnea Stålhandske och Djurhandläggare Karin Dahlen med Enhetschef Marcus Björklund och enhetschef Karin Lundborg utan Åklagare och utan Husrannsakan med manipulerade statliga dokumnet som inte är förenligt enligt Demokratiskt land som Sverige utger sig för att vara
    Barbro Bruhn
    6 timHelsingborg
    så Anders YGEMAN innan ni startar NORDISK POLISKÅR måste Sveriges poliskår som satt en 4000 person lista på oss djuruppfödare kontrolleras med UN
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    samt måste med kontrolleras om det är förenligt ha feodalsystem i Sverige som är DEMOKRATISK Land enliht EU då kan inte treskodomar och förvaltnings med egna 21 länsrätter utan Åklagare fortsätta i Sverige
    Barbro Bruhn
    6 timHelsingborg
    så Anders YGEMAN innan ni startar NORDISK POLISKÅR måste Sveriges poliskår som satt en 4000 person lista på oss djuruppfödare kontrolleras med UN
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    så Anders YGEMAN innan ni startar NORDISK POLISKÅR måste Sveriges poliskår som satt en 4000 person lista på oss djuruppfödare kontrolleras med UN
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    6 tim
    alkokol tobak morfin sex och godis är tillåtet företaget SPBK SWEDEN förs enligt vart lands produktions och kultur företagsamheter utifrån Nordens perspektiv har Globalt med egna Norden Poliskår med ambulansverksamhet för djur och människor med Linnea Stålhandske Familjen kommer upphöra och tas över av SPBK SWEDEN Granskningsfirma
    Barbro Bruhn
    S A R Facebook DNA är även SPBK HÄSTAR Google+ och SPBK Office Hästar med Jordbruk Google+
    Jordbruksaktuellt och Familje Jordbrukarnas Riksförbund Stötta svens...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    7 tim
    SPBK Hästar SPBK LTD
    Verkställande direktör · Helsingborg
    DNA företag för alla Djurarter med utställningar med alla djurarter och ägarföredelning mellan djuravlare och deras fodervärdar med dna säkerställning med id microchip med tatuering,frostmärkning och brännmärkning så inte id microchip bytes ut
    Alternativ
    ...Visa mer
    Barbro Bruhn
    S A R Facebook DNA är även SPBK HÄSTAR Google+ och SPBK Office Hästar med Jordbruk Google+
    Jordbruksaktuellt och Familje Jordbrukarnas Riksförbund Stötta svens...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    7 tim
    så då kan ny Island börja avla Älg med oss SPBK SWEDEN Helsingborg NU och lagligt ta in sina poliser med oss SPBK SWEDEN Nu och hämta sina stulna Islandshästar skåne Länsstyrelse med andra lämsstyrelser medwww.pitbullforum.se gömt med Ingemar Hasselkvist och Stefan Myhren
    Barbro Bruhn
    7 timHelsingborg
    så alla älgar ska inräknas antalet som finns i Norden med då Danmark har med nu både varg och Älg,,,så Nordens länder ska kolla vilken dna var älg som varg som ...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    så alla älgar ska inräknas antalet som finns i Norden med då Danmark har med nu både varg och Älg,,,så Nordens länder ska kolla vilken dna var älg som varg som Björn som rådjur så inte det är Rysslands invandrande vilt
    bild 1
    Painter Barbro Bruhn VD
    SPBK Hästar SPBK LTD
    Verkställande direktör · Helsingborg...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    gäller nu hela norden Nordens polis får i annat nordiskt land hämta vapen så ni vet det ,,det har redan startat med vissa nordiska länder
    Mattias Jonssons foto.
    Mattias Jonsson
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    https://www.facebook.com/mattias.jonsson.5268… kontrollera alla som har vapen i sverige som har hundar då hundförare i sverige inte får ha vapen i vissa sammanhang enligt polisen nu
    Mattias Jonssons foto.
    Mattias Jonsson
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat Håkan Lindgrenfoto.
    7 tim
    Mats Åhlund du ska med åklagare ta reda på vad Poliserna heter som lagt kniven på golvet och lagt fran bara för idag bok med stor PIKACHU i vårt vardagsrum
    HD helsingborgs Dagblad ägs även av Bonnier koncernen som med tv 4 sprider Elisabeth Mansi oaragrafer vad som gäller vid svenskt sex
    vi undrar vad för erferanheter Elisabeth Mansi har av svenskt 70 tals och 60 tals sex ?? ni ambulanser och brandmän med soc och SOS som kör både djur och människor som arbetat med ert egna dj...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat Johan Rhodinfoto.
    7 tim
    Mats Åhlund du ska med åklagare ta reda på vad Poliserna heter som lagt kniven på golvet och lagt fran bara för idag bok med stor PIKACHU i vårt vardagsrum
    HD helsingborgs Dagblad ägs även av Bonnier koncernen som med tv 4 sprider Elisabeth Mansi oaragrafer vad som gäller vid svenskt sex
    vi undrar vad för erferanheter Elisabeth Mansi har av svenskt 70 tals och 60 tals sex ?? ni ambulanser och brandmän med soc och SOS som kör både djur och människor som arbetat med ert egna dj...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Mats Åhlund du ska med åklagare ta reda på vad Poliserna heter som lagt kniven på golvet och lagt fran bara för idag bok med stor PIKACHU i vårt vardagsrum
    HD helsingborgs Dagblad ägs även av Bonnier koncernen som med tv 4 sprider Elisabeth Mansi oaragrafer vad som gäller vid svenskt sex
    vi undrar vad för erferanheter Elisabeth Mansi har av svenskt 70 tals och 60 tals sex ?? ni ambulanser och brandmän med soc och SOS som kör både djur och människor som arbetat med ert egna dj...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Mats Åhlund du ska med åklagare ta reda på vad Poliserna heter som lagt kniven på golvet och lagt fran bara för idag bok med stor PIKACHU i vårt vardagsrum
    HD helsingborgs Dagblad ägs även av Bonnier koncernen som med tv 4 sprider Elisabeth Mansi oaragrafer vad som gäller vid svenskt sex
    vi undrar vad för erferanheter Elisabeth Mansi har av svenskt 70 tals och 60 tals sex ?? ni ambulanser och brandmän med soc och SOS som kör både djur och människor som arbetat med ert egna dj...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Mats Åhlund du ska med åklagare ta reda på vad Poliserna heter som lagt kniven på golvet och lagt fran bara för idag bok med stor PIKACHU i vårt vardagsrum
    HD helsingborgs Dagblad ägs även av Bonnier koncernen som med tv 4 sprider Elisabeth Mansi oaragrafer vad som gäller vid svenskt sex
    vi undrar vad för erferanheter Elisabeth Mansi har av svenskt 70 tals och 60 tals sex ?? ni ambulanser och brandmän med soc och SOS som kör både djur och människor som arbetat med ert egna dj...
    Visa mer
    PITBULLFORFATTAREBARBROBRUHN.BLOGSPOT.COM|AV SPBK SWEDEN OFFICE DJUR OCH JORDBRUK
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    7 tim
    vad är det för gul manipulering in på golvet Mats Åhlund
    Gilla · Svara · Alldeles nyss
    Barbro Bruhn
    7 timHelsingborg
    Mats Åhlund du ska med åklagare ta reda på vad Poliserna heter som lagt kniven på golvet och lagt fran bara för idag bok med stor PIKACHU i vårt vardagsrum
    HD h...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Mats Åhlund du ska med åklagare ta reda på vad Poliserna heter som lagt kniven på golvet och lagt fran bara för idag bok med stor PIKACHU i vårt vardagsrum
    HD helsingborgs Dagblad ägs även av Bonnier koncernen som med tv 4 sprider Elisabeth Mansi oaragrafer vad som gäller vid svenskt sex
    vi undrar vad för erferanheter Elisabeth Mansi har av svenskt 70 tals och 60 tals sex ?? ni ambulanser och brandmän med soc och SOS som kör både djur och människor som arbetat med ert egna dj...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn samt belamrat en stålbur vi inte använder som sen sätts böter på med Linnea Stålhandske
    GillaSvara7 tim
    Barbro Bruhn och vad är det för gul manipulering in på golvet Mats Åhlund
    GillaSvara7 tim
    Barbro Bruhn https://www.facebook.com/mattias.jonsson.5268... kontrollera alla som har vapen i sverige som har hundar då hundförare i sverige inte får ha vapen i vissa sammanhang enligt polisen nu
    Mattias Jonssons foto.
    Mattias Jonsson
    HD helsingborgs Dagblad ägs även av Bonnier koncernen som med tv 4 sprider Elisabeth Mansi oaragrafer vad som gäller vid svenskt sex
    vi undrar vad för erferanheter Elisabeth Mansi har av svenskt 70 tals och 60 tals sex ?? ni ambulanser och brandmän med soc och SOS som kör både djur och människor som arbetat med ert egna djurskydd med egna journalister med länsstyrelsens Karin Lundborg och Linnea Stålhandske dolument med Ove Svenssons dokument ni har Morfin och Alkohol i era ...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    HD helsingborgs Dagblad ägs även av Bonnier koncernen som med tv 4 sprider Elisabeth Mansi oaragrafer vad som gäller vid svenskt sex
    vi undrar vad för erferanheter Elisabeth Mansi har av svenskt 70 tals och 60 tals sex ?? ni ambulanser och brandmän med soc och SOS som kör både djur och människor som arbetat med ert egna djurskydd med egna journalister med länsstyrelsens Karin Lundborg och Linnea Stålhandske dolument med Ove Svenssons dokument ni har Morfin och Alkohol i era ...
    Visa mer
    Genom Competensdagen vill vi inspirera dig, ge dig nya insikter, tips och tankar som du kan dra nytta av på resan att utveckla din vinnande organisation, som är innovativ, framgångsrik och hållbar.
    COMPETENSDAGEN.SE
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    ni ambulanser både djur och människo som arbetat med djurskydd ni har Morfin och Alkohol i era bilar därför tillåter vi det i 12 stegs företaget nu enligt statliga svenska lagar samt ni får ha sex utan kondom utan ni ska anklaga Julian assange för våldtäckt globalt så säg till Anna Mansi Fritz och Yhomas Bodström att följa med män in på hotelrum behöver inte innebära män ska anklagas för våldtäckt pga av kondomanvändning
    Emma Hansson ska med stå med
    12 steps and tradition and...
    Visa mer
    Genom Competensdagen vill vi inspirera dig, ge dig nya insikter, tips och tankar som du kan dra nytta av på resan att utveckla din vinnande organisation, som är innovativ, framgångsrik och hållbar.
    COMPETENSDAGEN.SE
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Anna Kanstrup och Agneta Kores och Emma Hansson ska med stå med med dessa som ska kontrolleras med PEP Och PUL med Lars- Åke Stålhandske och hans Falck och Ambulans och Sjukhus och behandlingspersonel
    Emma Hansson ska med stå med
    12 steps and tradition and promise for company will coming soon :
    inför Öresundssamarbetet med skåne och Blekinge med resten av 290 kommuner i sverige globalt med omvärlden kommer vi danska och svenska företagare
    samarbeta familjevis med våra egna ...
    Visa mer
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Emma Hansson ska med stå med
    12 steps and tradition and promise for company will coming soon :
    inför Öresundssamarbetet med skåne och Blekinge med resten av 290 kommuner i sverige globalt med omvärlden kommer vi danska och svenska företagare
    samarbeta familjevis med våra egna kontakter gällande dessa som satts på 4000 listan av svenska jordbruksverket med djurhandläggare med ambulans och brandpersonal och journalister som skrivit om djurhandläggningsmål vad för fakta som spridits i föreningar som använt andras djur för kunna äta och dricka till rabatterade pris där andra tagit livet av sig via Linnea Stålhandske med familj
    http://competensdagen.se/#anmalan
    Kommentarer
    Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...
    Emma Hansson ska med stå med
    12 steps and tradition and promise for company will coming soon :
    inför Öresundssamarbetet med skåne och Blekinge med resten av 290 kommuner i sverige globalt med omvärlden kommer vi danska och svenska företagare
    samarbeta familjevis med våra egna kontakter gällande dessa som satts på 4000 listan av svenska jordbruksverket med djurhandläggare med ambulans och brandpersonal och journalister som skrivit om djurhandläggningsmål vad för fakta som spridits i föreningar som använt andras djur för kunna äta och dricka till rabatterade pris där andra tagit livet av sig via Linnea Stålhandske med familj 
    Genom Competensdagen vill vi inspirera dig, ge dig nya insikter, tips och tankar som du kan dra nytta av på resan att utveckla din vinnande organisation, som är innovativ, framgångsrik och hållbar.
    COMPETENSDAGEN.SE

    Tobacco ,Sex, Morfin Alkohol & Lemonad with sugar are allouded after countrys each laws and each organisations rules so To Stockholm Göteborg Malmö Helsingborg Oscarshamn och Carlsberg Libanon,Tunis Turkey Usa Esa We will have your countrys people a and from Sweden and with english,american swedish Family start scanning different art of animals and safe this animal in a project 12 steps helsingborg company running with a English Company for sweden,United Kingdom and Libanon and Polen iceland with swedens king,united kingdom king and saudi arabia kings Horse_Rifala-big and SPBK LTD R...
    12 steps and tradition and promise for company will coming soon :
    inför Öresundssamarbetet med skåne och Blekinge med resten av 290 kommuner i sverige globalt med omvärlden kommer vi danska och svenska företagare
    http://competensdagen.se/
    Genom Competensdagen vill vi inspirera dig, ge dig nya insikter, tips och tankar som du kan dra nytta av på resan att utveckla din vinnande organisation, som är innovativ, framgångsrik och hållbar.
    COMPETENSDAGEN.SE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar