onsdag 23 september 2015

Interpol och Europol och Svensk Nationell Polis Tillhanda



Ni är vänner på Facebook
Har jobbat på Smådjurskliniken Din Veterinär
Bor i Helsingborg
Tisdag 03:03
jag arbetar nu politiskt för att få bort jakten vissa gör på vissa människor i sverige då det är djuren som far illa,,djuren fångas in och svälts av underorganisationer samt att knark är med med saturdurah mc klubb via hundrasen hon håller på med att förfölja
hon jagar mig och mina hundar Carina ,,kan vi träffas och prata om detta ?
Tisdag 07:03

Var bor du nu? Jag känner Agge
för 19 timmar sedan
jag bor i Helsingborg..hoppas allt bra med dig
agge har varit jättetaskig mot hundarna och jagar dpm med en grupp som heter Bojkotta bbs avel
samt dessa jagar hästägare och hästavlare
jag har via mina hundar fått reda på mycket hemskt vissa gör för att ta andras hästar och djur
jag vet du är snäll och hoppas vi kan registrera in hästar från björka och skydda stammar
då det tas hästar med paragraf 16
så visst är djurskydd viktigt att ha,,men inte när det jagas familjer och djur på det sättet som skett
kram på dig Flisan
säg till om jag ska ta bort något som du ser är anstötligt
jag har blivit så kallad hemmablind i vårt arbete att rädda beslagtagna djur
för 15 timmar sedan




för ungefär en timme sedan

Barbro jag har nog med vad gör och alla som jobbar med djur gör det för djurens bästa. Mitt namn får hållas borta från skrivande inlägg.
för ungefär en minut sedan
ok
har du häst på Pålsjögård eller kungshult ?
för vi ska försöka rädda hagarna med moderaterna
du kan be agge ringa mig på 042 157900
vi har interpol efter dom
det kan hon hälsa anders H larsson och dom andra på deras forum
hon figurerar på www.pitbullforum.se och stjäler hästar med djurskyddet
det vet interpol om med svenska kungahuset
så dom kommer åka dit allihopa som skrivit sig på andras hästar
även på svensk travsport och dansk galopp ska lämna tillbaka stulna hästar som skett med poliser i djurskyddet
och Linnea stålhandske är inblandade i fejkade beslag
och även gjort rättegångar med veterinärer som gör mened
med kriminella
så har veterinärer arbetat nu medvetet med kriminella blit det till andra länders domstolar med
Chattkonversationen är avslutad

fbcdn-profile-a.akamaihd.net
fbcdn-profile-a.akamaihd.net
ok
har du häst på Pålsjögård eller kungshult ?
för vi ska försöka rädda hagarna med moderaterna
du kan be agge ringa mig på 042 157900
vi har interpol efter dom
det kan hon hälsa anders H larsson och dom andra på deras forum
hon figurerar på www.pitbullforum.se och stjäler hästar med djurskyddet
det vet interpol om med svenska kungahuset
så dom kommer åka dit allihopa som skrivit sig på andras hästar
även på svensk travsport och dansk galopp ska lämna tillbaka stulna hästar som skett med poliser i djurskyddet
och Linnea stålhandske är inblandade i fejkade beslag
och även gjort rättegångar med veterinärer som gör mened
med kriminella
så har veterinärer arbetat nu medvetet med kriminella blit det till andra länders domstolar med
och är där även med hästlinjer från Åvarp som hästen du håller i Carina så är det flera hästar som ska dna testas från alla er som arbetat med det ni kallar djurskydd även fågel och vilt,,då Lilli och sussie är inblandade
och har du kvitto på den exotiska persern på omslagsbilden ?


Nu får du vara snäll och sluta tjata. Min katt dog för 14 dagar sedsn 15 år gammal. Och honom tog jag hand om när min mamma dog. Jag tar hand om djur som behöver vård. Djur som far illa träffar jag på ibland då tar jag hand om det.
stackars dig ja vi är många som har det så men nu ska vi ha fatt på svinen som svälter djuren
polen svälter racerhästarna med
och pitbullforum är dold verksamhet för detta
dom har stulit islandshästar med och hälar runt djur med djurskyddet
Chattkonversationen är avslutad
Visat 14:01

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar