onsdag 23 september 2015

hej Anders Nisses Höganäs är det du som är webmaster på Helsingborgs konstförening,,jag vill ha upp min konstnärssida och hållt på med det sedan november och inget resultat,,vad är det som är problem,,är det mailen ska vi starta om ett försök,,ska vi då ta från barbrobruhn@hotmail.com eller barbro.bruhn@gmail.com MVH Head director SPBK Hästar Helsingborg svenska arabhäst dna företaget


hej Anders Nisses Höganäs är det du som är webmaster på Helsingborgs konstförening,,jag vill ha upp min konstnärssida och hållt på med det sedan november och inget resultat,,vad är det som är problem,,är det mailen ska vi starta om ett försök,,ska vi då ta från barbrobruhn@hotmail.com eller barbro.bruhn@gmail.com
MVH Head director SPBK Hästar Helsingborg svenska arabhäst dna företaget
Gilla   Kommentera   
  • Du gillar detta.
  • Kommentarer
  • Barbro Bruhn
    Skriv en kommentar...

    Nyheter

    Barbro Bruhn har delat Anders Nisses foto.
    2 min
    hej anders är det du som är webmaster på Helsingborgs konstförening,,jag vill ha upp min konstnärssida och hållt på med det sedan november och inget resultat,,vad är det som är problem,,är det mailen ska vi starta om ett försök,,ska vi då ta från barbrobruhn@hotmail.com eller barbro.bruhn@gmail.com
    MVH Head director SPBK Hästar Helsingborg svenska arabhäst dna företaget
    "Bagarn" på Wettershus Retreat
    Gilla   Kommentera   
    • Du gillar detta.
    • Kommentarer
    • Barbro Bruhn
      Skriv en kommentar...
    Gilla   Kommentera   
    • Kommentarer
    • Barbro Bruhn
      Skriv en kommentar...

    Nyheter

    Barbro Bruhn har delat en länk
    7 min
    Kerstin Schultzordförandekonstinköp Kjell Östlundvice ordförandemedlemsregister Ulf Hedén sekreterare konstlager Jen Lindqvist Kassaförvaltare – Peter...
    HELSINGBORGSKONSTFORENING.SE
    Gilla   Kommentera   
    Barbro Bruhn har delat en länk
    8 min
    Aktuellt / Konstresor / Utställningar 9 Sep, 2015 Kommande konstfilmer på Röda Kvarn Rembrandt 20 september 2015 kl 14.00 Rembrandt är den första konstutställningen i en serie från Exhibition on Screen. Den är inspelad på...
    HELSINGBORGSKONSTFORENING.SE
    Gilla   Kommentera   
    • Kommentarer
    • Barbro Bruhn
      Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat sitt foto.
    10 min
    Barbro Bruhn till KonstPåStan
    det är problem att komma med in på er konstnärslänk ända sedan vi skulle anmäla oss till Konst på stan,,kan ni hjälpa mig,,vem ska vi ringa ?
    Gilla   Kommentera   
    • Kommentarer
    • Barbro Bruhn
      Skriv en kommentar...

    Nyheter

    Barbro Bruhn har delat en länk
    14 min
    PITBULLFORFATTAREBARBROBRUHN.BLOGSPOT.COM|AV SPBK OFFICE HÄST OCH JORDBRUK
    Gilla   Kommentera   
    • Kommentarer
    • Barbro Bruhn
      Skriv en kommentar...
    Barbro Bruhn har delat en länk
    26 min
    Pitbull Författare Barbro Bruhn: lars ohly vänsterpartiet med sin fru Åsa H undanhå...
    PINTEREST.COM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar